برگزاری ویژه برنامه «سلیمان عشق» در سالگرد شهادت سردار دل‌ها



منطقه فرهنگی و گردشگری عباس ‌آباد به مناسبت ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه هایی را ‌با عنوان «سلیمان عشق» برگزار می‌کند.

به گزارش ، همزمان با ایام سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌هایی با عنوان «سلیمان عشق» از ۸ الی ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «مقاومت در آیینه ادبیات و دیپلماسی» روز سه شنبه ۱۲ دی ماه با سخنرانی حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه ایران و سید عباس عراقچی معاون سیاسی سابق وزیر امور خارجه ایران در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و تقدیر از مادران دارای فرزند توان یاب با عنوان «جان جهان» در بوستان بهشت مادران و کوشک باغ هنر برگزار می‌شود.

همزمان با ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، پل طبیعت به رنگ قرمز و بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در بوستان طالقانی به حالت نیم افراشته در می‌آید. همچنین سازه طوفان الاقصی در بوستان آب و آتش با تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و موضوع مقاومت از ۸ الی ۱۴ دی‌ماه اکران می‌شود.

تئاتر سرباز وطن نیز ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۵ در بوستان آب و آتش به نمایش در می‌آید. چندین گروه سرود روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه از ساعت ۱۶ مقابل سازه عروج، قطعاتی با موضوع مقاومت و حاج قاسم اجرا خواهند کرد.

تورهای گردشگری رایگان ویژه فرزندان و خانواده شهدای مدافع حرم و مقاومت نیز از تاریخ ۸ الی ۱۴ دی ماه در اراضی عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

همزمان با اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام، هفت گفت‌وگوی ویدئویی با چهره‌های شاخص ادبی و سینمایی در خصوص سردار سلیمانی در خانه شعر و ادبیات بازتولید و منتشر می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ دی ماه فراخوان، ورک شاپ و نمایشگاه هنرمندان بسیجی در کوشک باغ هنر با موضوع مقاومت نیز برگزار می‌شود. بازپیرایی و اصلاح سازه عروج هم از دیگر اقداماتی است که به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام 



منبع