اعزام ۳۰۰۰ زائر یزدی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)



/یزد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد از اعزام سه هزار زائر یزدی از طریق ۸۲ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر حضرت امام(ره) برای حضور در ویژه‌برنامه‌های سوگواری سالگرد ارتحال ایشان خبر داد.

«علی اکبر عزیزی» عصر امروز چهارشنبه دهم خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارگرفتن در آستانه سالگرد رحلت امام راحل(ره) و قیام ۱۵ خرداد مردم عزیز ایران، بر اهمیت زنده نگه داشتن این مناسبت‌ها تاکید و اظهار کرد: امسال پس از پنج سال وقفه در برگزاری مراسم طبق روال همیشگی به دلیل شیوع کرونا و چند سال نیز تقارن این مناسبت با ایام ماه مبارک رمضان، اعزام کاروانهای سوگواری به مرقد مطهر با حضور کاروانهای زوار از سراسر کشور و سخنرانی مقام معظم رهبری در روز چهاردهم خردادماه برگزار می‌شود.

وی سهمیه استان یزد را اعزام سه هزار نفر خواند و تاکید کرد: در این رابطه برنامه‌های هماهنگی و پشتیبانی برای اعزام زائران از طریق ۸۲ دستگاه اتوبوس مهیا شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث تغذیه و بهداشت زائران نیز هماهنگی‌های لازم صوت گرفته است.

وی با بیان این که سهیمه زائران هر شهرستان نیز مشخص شده است، گفت: اعزام زائران توسط سپاه و بسیج به طور همزمان از ساعت ۱۶ روز شنبه سیزدهم خردادماه از شهرستانها و در مرکز استان نیز از امامزاده سید جعفر محمد(ع) به سمت تهران و حرم مطهر انجام خواهد شد.

معاون استاندار از زائران حرم مطهر خواست با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی، حتماً ماسک به همراه داشته باشند و به لحاظ اهمیت رعایت نکات ایمنی، از سوار کردن افراد عادی در حین سفر جلوگیری کنند.

انتهای پیام