هادیزاده: خداحافظی کردم اما کار خلاف اخلاق انجام ندادم



سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان گفت: اگر مظلومی استعفای من را پذیرفته آن را به صورت رسمی به من اعلام کند تا هیات‌های شهرستان‌ها به عنوان مسوول فنی فدراسیون‌ مرتب با من تماس نگیرند.

علی اصغر هادیزاده در گفت‌وگو با ، درباره مصاحبه اخیر رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار کرد: من بعد از هر تورنمنتی خداحافظی نکردم بلکه یک بار از فدراسیون جدا و به پارالمپیک رفتم اما بنا به توصیه بزرگان و با هدف کمک به نابینایان و کم بینایان به فدراسیون برگشتم که اشتباه کردم.

وی با بیان این که تحت هیچ شرایطی قصد بازگشت به فدراسیون نابینایان را ندارم، گفت: اگر مظلومی استعفای من را پذیرفته آن را به صورت رسمی به من اعلام کند تا هیات‌های شهرستان‌ها به عنوان مسوول فنی فدراسیون‌ مرتب با من تماس نگیرند، تمام اردوها زیر نظر من انجام می‌شود و اگر پیامی را در گروهای نابینایان و کم بینایان به اشتراک گذاشتم تنها به خاطر این بود که بگویم دیگر این مسوولیت را برعهده ندارم تا با من تماس نگیرند. مگر من با رسانه خاصی صحبت کردم و یا پشت فدراسیون چیزی گفتم که رییس فدراسیون از دستم ناراحت شده است.

رییس انجمن پیشین دوومیدانی نابینایان و کم بینایان خاطرنشان کرد: اکنون نیز منتظر هیچ چیزی نیستم، از فدراسیون خداحافظی کردم و کاری هم به آن ها ندارم. مسوولیت انجمن را نمی‌توانم بپذیرم اما در کسوت مربی و مدرس در هر کجا دعوت به کار شوم آماده خدمتگزاری هستم.

هادیزاده با بیان این که از مربیگری دوومیدانی استعفا نداده‌ام، افزود: من از مربیگری دوومیدانی نابینایان و کم بینایان استعفا نداده‌ام اما اخلاق حکم می‌کند که انجمن جدید در خصوص سرمربی تصمیم بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: آیا به نظر شما تشکر و قدردانی از مجموعه‌ای که چند دهه با آنها کار کردم کار خلاف اخلاق بوده که مظلومی آن را مطرح کرده است. حتی مطالبی که در گروه‌ها به اشتراک گذاشتم یک کلمه اعتراض‌آمیز یا بدگویی درباره رییس فدراسیون عنوان نکردم و هدفم تنها خداحافظی از گروه‌های مختلف که اعضای گروه نابینایان و کم‌بینایان هستند، بوده است.

هادیزاده در پایان گفت: ۴۶ سال است که در ورزش خدمت می‌کنم و اگر جایی تمایل به همکاری با من باشد به عنوان مربی همکاری خواهم کرد.

انتهای پیام



منبع