کاپیتان سپاهان: اگر شرایط مهیا باشد تمدید می‌کنم



/اصفهان کاپیتان تیم سپاهان گفت: تصمیم گیرنده دو طرف هستند. اگر باشگاه من را بخواهد، پیشنهادش را ارائه می کند و اگر شرایط مهیا باشد قراردادم را تمدید می‌کنم.

محمد کریمی پس از پیروزی پر گل برابر مس در ورزشگاه نقش‌جهان بازی را خیلی خوبی ارزیابی و اظهار کرد: در نیمه اول تیم حریف چشم به ضدحملات داشت و وسط زمین صبر می‌کردند تا ضدحمله بزنند و در چند صحنه هم می‌توانستند به گل برسند ولی این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و مالکیت زمین را در اختیار گرفتیم و با چهار گل برنده شدیم.

او با اشاره به اینکه اتمام قراردادش تا پایان فصل است، افزود: تصمیم گیرنده دو طرف هستند. اگر باشگاه من را بخواهد، پیشنهادش را ارائه می‌کند و اگر شرایط مهیا باشد، تمدید می‌کنم.

کاپیتان طلایی‌پوشان همچنین در خصوص تغییر مدیریتی باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: تجربه کار با آقای نیکفر و شناخت کافی از ایشان را دارم. فکر کنم حضورشان به باشگاه و تیم سپاهان کمک کند و امیدوارم در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

کریمی یادآور شد: حواشی زیادی اطراف تیم ما بوده که فکر نمی‌کنم طی چند سال اخیر چنین شرایطی در سپاهان اتفاق افتاده باشد. امسال با هر سختی که بود و کمک کادر فنی و بازیکنان حرفه‌ای، تمرکز را روی بازی‌ها گذاشتیم تا با وجود حواشی، نتایج خوبی به دست بیاوریم و در آسیا هم به مرحله بعد برسیم.

او در پایان تصریح کرد: اکنون شرایطم خیلی خوب است و برای دعوت شدن به تیم ملی، باید کادر فنی پاسخ بدهند. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

انتهای پیام



منبع