نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود


/کرمانشاه رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه در هفته پایانی ماه مبارک رمضان خبر داد.

محسن کرمیان در گفت و گو با از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه نزول قرآن یاد کرد و افزود: با توجه به این منزلت در این ماه برگزاری برنامه های قرآنی بصورت ویژه‌تری پیگیری می‌شود.

وی افزود: در همین راستا نمایشگاه قرآنی در هفته پایانی ماه مبارک رمضان، از ۲۵ تا ۳۱ فروردین در محل دائمی نمایشگاه های دائمی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا می شود.

وی از برپایی ۴۰ غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه محصولات و کتاب های قرآنی عرضه و برنامه های قرآنی در آن اجرا می‌شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزاری محافل قرآنی، مسابقات قرآنی، بازیهای قرآنی، کرسی های تلاوت، کارگاه های ویژه حجاب و عرضه البسه حجاب را از جمله بخش های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

کرمیان تاکید کرد: در تلاش هستیم با این برنامه‌ها علاوه بر بزرگسالان فضایی شاد و معنوی را هم برای کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه رقم بزنیم.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ساعت برپایی نمایشگاه از حدود ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب خواهد بود، اضافه کرد: در تلاش هستیم که جهت بازدید مدارس، در ساعات صبح هم فعالیت نمایشگاه را داشته باشیم.

نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود

انتهای پیام