لزوم انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل آینده


/مازندران فرمانده سپاه ناحیه نوشهر بر انتقال مفاهیم و فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های آینده تاکید کرد و گفت: خروجی انتقال مفاهیم و فرهنگ شهادت در دهه ۷۰ و ۸۰، نیروهای مدافع حرم بوده است.

سرهنگ مهرداد ابراهیم پور امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان نوشهر که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: این روزها سالروز ایامی است که ملت بزرگ ایران اعلام کردند می‌خواهند استقلال داشته باشند و خداوند با دفاع مقدس و بذل جان آنها را مورد امتحان قرار داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند، افزود: جنگ تحمیلی شاید به ظاهر تلخی‌هایی داشت اما به فرموده مقام معظم رهبری، «جنگ ما یک گنج بود و ما در هر مسئولیتی که هستیم باید از این معدن گنج استخراج داشته باشیم.»

لزوم انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل آینده

ابراهیم پور با اشاره به نقش مهم بانوان در هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: اگر جوانان ما در آن ایام در جای جای جبهه‌ها حضور پیدا کردند به واسطه عقبه محکمی است که با حضور خواهران، مادران و همسران رزمندگان رقم خورد.

سرهنگ ابراهیم پور یادآور شد: نقش زنان و مادران جامعه ما در این حوزه در این ایام نقش بی‌بدیلی است.

لزوم انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل آینده

به گزارش ، پخش سراسری برنامه تجلیل از رزمندگان از حسینیه امام خمینی با سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش آن از سالن بندر نوشهر و تجلیل از پیشکسوتان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام