شهادت جانباز ۷۰ درصد حاج شیرزاد فتاحی



/ایلام جانباز ۷۰ درصدسرافراز حاج«شیرزاد فتاحی» به همرزمانش شهیدش پیوست.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر الله ‌نور کریمی‌تبار، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام در پی شهادت این جانباز پیامی به شرح زیر صادر کرد:

شهادت جانباز سرافراز دفاع مقدس اسوه صبر و مقاومت حاج شیرزاد فتاحی ودرگذشت همسر مؤمنه، فداکار، ایثارگر و صبورش  را به  خانواده محترم، جامعه بزرگ ایثارگران و مردم ولایتمدارمان تسلیت عرض می کنم.

این شهید والامقام درد و رنج و مشکلات جانبازی را در پس  چهره بشاش و لبخند زیبا و پیوسته اش پنهان می کرد تا جوانه امید و نشاط را در جامعه شکوفا کند.

این چهره ماندگار جانبازی، سنگ صبور سختی‌ ها، گره گشای مشکلات دیگران و پیش گام در نماز جمعه و جماعت و مراسمات ملی و مذهبی بود.
در ماه مهمانی خدا، حاج شیرزاد به  همرزمان شهیدش پیوست و بر سفره پر نعمت عند ربهم یرزقون جاودانه گشت.

برای آن اسوه ایثار رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می نمایم.

حسن بهرام‌نیا ، استاندار ایلام نیز در پیامی به شرح زیر شهادت حاج شیرزاد فتاحی جانباز ۷۰ درصد را تسلیت گفت.

شکوه و عظمت جانبازان که پس از جانفشانی بی ادعا در عرصه‌ی مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، ‌حقیقتا شُکوه را هم شرمنده خویش می‌سازد.

️شهادت جانباز ۷۰ درصد و رزمنده‌ی سرافراز دوران دفاع مقدس حاج شیرزاد فتاحی که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی، به یاران شهیدش پیوست، همه‌ی ما را در غم فراق خود گذاشت.

بی‌تردید پاداش صبر و فداکاری این جانباز صبور، موجب رحمت واسعه‌ی الهی و همجواری با اولیاءالله و همرزمان شهیدش خواهد بود.

اینجانب در پایان ضایعه‌ی دردناک شهادت حاج شیرزاد فتاحی جانباز ۷۰ درصد و همسر گرامیشان را به خانواده‌ی محترم، همرزمان این جانباز سرافراز و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آنان، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام