دعوت سرپرست آموزش و پرورش خوزستان از فرهنگیان و رای‌اولی‌ها برای شرکت در انتخابات



/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از فرهنگیان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان رای اولی برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش ، در پیام عبدالله حبیبی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انتخابات عرصه تحقق ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و این امر از طریق مشارکت حداکثری و نقش آفرینی فعال آحاد مردم ایران عزیز اسلامی و علی الخصوص فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی محقق می‌شود.

امروز فرهنگیان به عنوان مهمترین گروه مرجع در جامعه اسلامی نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دارند و البته انتخابات مهمترین عرصه شکل گرفتن نظام تمدن نوین اسلامی است و بی‌شک این تمدن نوین اسلامی با حضور و مشارکت گسترده مردم به عنوان رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی امکان‌پذیر خواهد بود.

مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان نه تنها با مشارکت بالای خود در دوره‌های مختلف انتخابات زمینه‌ساز حماسه‌ای بزرگ در استان بوده است بلکه با مشارکت خود در برگزاری انتخابات و همکاری با وزارت کشور مهمترین و اصلی‌ترین نقش را در اجرای انتخابات بر عهده داشته است و به گواه ناظران حضور فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات ضامن سلامت و حسن برگزاری انتخابات در سطح استان بوده است که شایسته تقدیر و تشکر است.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه تعلیم و تعلیم و تربیت استان خوزستان از همه کسانی که به ایران عزیز علاقه مند هستند و خواهان رشد و ارتقای شاخص های کشور در همه سطوح هستند و به ارزش های انقلاب اسلامی وفادار هستند و در راس آنها معلمان؛ دانشجومعلمان و دانش آموزان رای اولی دعوت می کنم تا با حضور حداکثری خود در انتخابات زمینه ساز حماسه ای بزرگ در سطح استان خوزستان شوند. 

انتهای پیام 



منبع