ممنوعیت همراهی کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با داوطلبان نمایندگی در وقت اداری



/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر گونه تبلیغ و یا همراهی با کاندیداهای انتخاباتی در وقت اداری توسط کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، شهرستان ها و مناطق ممنوع است.

حسنعلی عزت خواه در مراسم صبحگاهی امروز اول بهمن کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان، هر گونه تبلیغ یا همراهی با کاندیداهای انتخاباتی در سراسر استان را ممنوع اعلام کرد و افزود: هیچ یک از کارکنان ستادی اداره کل، معاونان، روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در وقت اداری اجازه تبلیغ و یا همراهی با نامزدهای انتخاباتی در سفرهای تبلیغاتی برای جمع آوری رای را نداشته و در صورت مشاهده یا دریافت گزارش های مستند در اسرع وقت ابلاغ فرد متخلف لغو و برابر ضوابط قانونی با وی برخورد می شود. 

وی، مشارکت در انتخابات و تشویق مردم به پای صندوق های رای را لازم و ضروری دانست و گفت: همه وظیفه داریم زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم. 

عزت خواه، به نقش اثرگذار و تعیین کننده آموزش و پرورش در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه اشاره کرد و افزود: مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی، دموکراسی، وفاق ملی و اتحاد بین آحاد ملت که هم دشمنان را نامید می‌کند و هم مسئولین داخلی را در حل مسائل مصمم تر می‌کند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به تأثیر مشارکت حداکثری در ایجاد امنیت پایدار، عزت، استقلال، اقتدار و پیشرفت کشور، تاکید ما دعوت همکاران، دانش‌آموزان و اولیا به مشارکت حداکثری و تلاش برای ترغیب همه برای حضور جدی در انتخابات است. 

وی با تبریک ماه رجب این ماه را ماه تهذیب نفس، بهارخودسازی و معنویت برشمرد و گفت: ماه رجب از ماه های بسیار پرفضیلت و بسیار پربرکت بوده که خداوند آن را بر سایر ماه ها برتری بخشیده و احترام آن را عظیم شمرده‏ است. 

حجه الاسلام حمزه پیش قدم، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در این مراسم با بیان اینکه ماه رجب ماهی است که رحمت بی اندازه الهی بیش از پیش بر بندگانش نازل شده است، گفت: اهمیت ماه رجب به اندازه‌ای است که خداوند شب آرزوها را در این ماه قرار داده و دارای امتیازی بزرگ است. 

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب عرصه انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

پیش قدم اظهار کرد: دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو شده و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.  

به گزارش به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، حجه الاسلام پیش قدم به نقش مهم آموزش و پرورش در برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش با ظرفیت بالا و گستردگی جامعه هدف و مخاطب خود می‌تواند سطح مشارکت در انتخابات را بالا ببرد.

انتهای پیام



منبع