مقام صهیونیستی: با ادامه انتقال کمک‌های انسانی، اسرائیل ابزارهای فشار بر حماس را از دست می‌دهد



وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» گفت با ادامه انتقال هوایی کمک‌های انسانی به نوار غزه، این رژیم ابزارهای فشار بر جنبش حماس را از دست داده است.

به گزارش ، «آویگدور لیبرمن» وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» عصر امروز جمعه در توئیتی نوشت کمک‌های بشردوستانه در یکصد و پنجاه و چهارمین روز از جنگ در نوار غزه به مقدار بیشتری وارد این منطقه شده است.

وی در ادامه نوشت در حالی که آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه و شمال فلسطین اشغالی بار دیگر به صدا درآمد است و از سوی دیگر هم آمریکا اعلام کرده قصد دارد برای انتقال کمک‌های انسانی به نوار غزه، یک اسکله در این منطقه بسازد.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، لیبرمن افزود  مصر، اردن و امارات هم به انتقال هوایی کمک‌های انسانی به نوار غزه ادامه می‌دهند و این یعنی اینکه رژیم صهیونیستی تمامی ابزارهای خود را برای تحت فشار قرار دادن حماس برای آزادی اسرای صهیونیستی از دست داده است.

در همین راستا، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا امروز جمعه گفت این اتحادیه، آمریکا، امارات متحده عربی و قبرس به طور مشترک کریدور دریایی قبرس را برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه راه اندازی می‌کنند.

طبق اعلام وزارت بهداشت غزه، در جریان حمله رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۳۱ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۲ هزار فلسطینی دیگر زخمی شدند و علاوه بر آن هزاران فلسطینی دیگر مفقود شده‌اند.

انتهای پیام



منبع