مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین



/قزوین ناکامی بانوان والیبالیست اصناف نوین قزوین در لیگ یک، معرفی نفرات برتر لیگ تکواندوی خردسالان قزوین و شناخت برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان استان قزوین اخبار امروز از ورزش قزوین است.

نماینده استان قزوین در بازی دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ یک والیبال بانوان با نتیجه سه به صفر از سد نماینده فریدون کنار گذشت اما در مجموع با قبول شکست مقابل چادرملواردکان راه به جایی نبردند و از صعود بازماندند.

تیم والیبال اصناف نوین قزوین در مجموع دور رفت و برگشت با کسب ۲ پیروزی مقابل مدرن مشهد و پیروزی مقابل نماینده مازندران با کسب هشت امتیاز عنوان سومی گروه خود را کسب کرد.

هدایت تیم والیبال اصناف نوین قزوین را اکرم قهرمانی بر عهده داشت. مسابقات مرحله مقدماتی لیگ یک والیبال بانوان کشور به میزبانی فریدون کنار برگزار شد.

معرفی نفرات برتر لیگ تکواندوی خردسالان قزوین

به گزارش ، پس از برگزاری مسابقات دور اول لیگ خردسالان استان نفرات برتر اوزان دهگانه مشخص شدند. در وزن‌های اول تا پنجم مهدی باجلان، آریا مقسم، آرمین کشمیری، رهام رضایی و طاها رحمانی قهرمان شدند.

تیام اسماعیلی، یاشار طاهرخانی، امیر طاها محمد ولی، امین رمضانی و مانی اسماعیلی هم به ترتیب در اوزان ششم تا دهم بر سکوی نخست ایستادند.
 
تیم‌های آکادمی طاهرخانی تاکستان، باشگاه پیشتازان قزوین و آکادمی کیان محمدیه هم در بخش تیمی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

شناخت برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان استان قزوین

در پایان رقابت‌های تیراندازی با کمان استان قزوین و در بخش مردان آرش ملاحسنی از قزوین قهرمان شد و  و امین رحمانی از تاکستان و میثم ملاجان از آبیک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان هم فاطمه اسماعیلی از تاکستان عنوان نخست را کسب کرد و نیکا قربانی از قزوین عنوان دومی را به خود اختصاص داد. در رده استعدادهای برتر، مجتبی مبارکی از آبیک بر سکوی اول ایستاد و پرهام برخورداری نیز نایب قهرمان شد.

انتهای پیام



منبع