لیگ دسته یک فوتبال/ شکست خانگی فجر در نبرد مدعیان



/فارس دیدار تیم‌های مدعی لیگ دسته اول فوتبال کشور با شکست خانگی فجر مقابل صدرنشین رقابت‌ها همراه بود.

دو تیم مدعی و بالانشین جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. بازی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه، ۱۵ آذر با قضاوت سیدرضا مهدوی آغاز شد.

فجرسپاسی با ترکیب علی غلام‌زاده، محمد آژیر، حمید ملکی، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، حامد بحیرایی، سعید زارع، داوود رجبی، علی نجفی، عباس بوعذار و ابوالفضل بابایی به میدان آمد و حجت صدقی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، سعید محمدی‌فر، اتابک زارعی، هادی حبیبی نژاد، علی طاهران، رضا محمودآبادی، محمد بلبلی، سیدعلی یحیی‌زاده و محمد ابراهیم رضازاده نیز در ترکیب چادرملو حضور داشتند.

۴۵ دقیقه وقت معمول نیمه نخست بدون رد و بدل شدن توپی از خط دروازه ها به پایان رسید اما در ثانیه‌های ابتدایی وقت اضافه، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود چادرملو اعلام کرد. تصمیمی که با اعتراض شدید بازیکنان، عوامل و تماشاگران میزبان همراه بود. ضربه پنالتی توسط رضا محمودآبادی تبدیل به گل شد و نیمه نخست با همین یک گل به سود میهمان صدرنشین به پایان رسید.

ادامه اعتراضات توسط کادر فنی فجر در پایان نیمه اول، منجر به اخراج یکی از کمک مربیان این تیم شد. در نیمه دوم، فجر نتوانست فشار چندانی به دروازه میزبان خود وارد کند و در پایان شش دقیقه وقت تلف شده هم نتوانست گلی به ثمر برساند و در نهایت بازنده بازی بزرگ هفته شد.

فجر با این شکست، به روند ناکامی خود مقابل تیم‌های بالانشین ادامه داد. شاگردان رجب‌زاده در هفته‌های گذشته مقابل تیم‌های خیبر خرم آباد، سایپا تهران و نفت مسجدسلیمان نیز تن به شکست داده بودند.

انتهای پیام



منبع