سران رژیم صهیونیستی کفار مطلق هستند



/اصفهان امام جمعه اصفهان تصریح کرد: سران رژیم صهیونیستی کفار مطلق هستند. در طول تاریخ کسی مانند نتانیاهو تا این اندازه یهودستیزی و مسیحی‌ستیزی نکرده است.

به گزارش ، آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان و در میدان امام خمینی(ره)، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: این حضور بیانگر “أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ” است. 

وق با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در دهه‌های مختلف، افزود: طبق فرموده حضرت امام، باید تمامی فریادها را بر سر اسرائیل بزنیم. اما اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نظامی، سیاسی و تسلیحاتی نمی‌کرد، این رژیم کودک‌کش نمی‌توانست یک هفته در برابر لشکر مقاومت، سرپا بماند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: برای نابودی دشمن، نباید ضعف و سستی نشان دهیم. به همین دلیل در قرآن کریم آمده هر قدر سختی ببینیم دشمنان نیز متحمل سختی می‌شوند. اکنون ایران به جایگاهی رسیده که روز به روز برتر و مقتدرترین است.

وی تصریح کرد: سران رژیم صهیونیستی کفار مطلق هستند. در طول تاریخ کسی مانند نتانیاهو، تا این اندازه یهودستیزی و مسیحی‌ستیزی نکرده است. یهودیان باید نتانیاهو و اسرائیلی‌ها را از خودشان دور کنند، چرا که نه این‌ها یهودی‌اند و نه سران آمریکا مسیحی هستند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به شهادت مستشاران ارشد نظامی ایران در سوریه و از جمله شهید زاهدی، افزود: حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم یک دستور دینی است که باید همیشه مورد توجه باشد.

وی افزود: دشمنان اکنون با ایجاد فساد به دنبال ستیز با مسلمانان هستند، اما مسلمانان باید بیش از پیش آگاه و هوشیار باشند و مبارزه به ظلم رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در خود تقویت کنند.

انتهای پیام 



منبع