رسانه های داخلی رسانه های معاند را تضعیف کنند



/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت رسانه های داخلی در راستای تضعیف رسانه های معاند تاکید کرد و گفت: وقتی قلم می زنید و نگارش می کنید خود را در نظام جمهوری اسلامی ببینید.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز در دیدار با فعالان عرصه رسانه ای استان گیلان، با اشاره به اینکه رسانه امروز بر خلاف گذشته دارای تنوع و گستردگی بسیاری است تصریح کرد: رسانه در عصر کنونی از ارکان مهم و تصمیم ساز در یک جامعه است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه، روشنگری در جامعه است اظهار کرد: باید از ظرفیت رسانه های داخلی در راستای تضعیف رسانه های معاند بهره بگیریم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان مطالبه گری را امری ممدوح و لازم و از وظایف مهم رسانه برشمرد و افزود: مطالبه گری قاعده مند و دقیق و نقد سازنده و در چارچوب قانون یک فرصت برای هر حکومتی است تا به اصلاح کاستی ها و نواقص جامعه اقدام نماید.

وی به تمامی اصحاب رسانه توصیه کرد: وقتی قلم می زنید و نگارش می کنید خود را در نظام جمهوری اسلامی ببینید و تلاش کنید تا با رعایت اصول اخلاقی و چارچوب های دینی و با پرهیز از هیجان و احساسات، به نشر درست و صحیح اخبار بپردازید.

رئیس شورای قضایی گیلان یکی از دلایل عدم پیشرفت استان گیلان را فقدان مطالبه گری رسانه ها و مردم دانست و گفت: همه گرایش های سیاسی و احزاب مختلف در آبادی و پیشرفت استان توافق نظر دارند و باید در مسیر پیشرفت و رفع کمبودهای آن از مسئولان مطالبه داشته باشند.

انتهای پیام