جوانان زندگی مشترک را با نام و یاد شهدا آغاز کنند



/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: قدر خودتان را بدانید که به نام و یاد یک شهید زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنید و سعی کنید همیشه همراه شما باشد.

سردار مرتضی کشکولی هشتم مهر ماه در مراسم اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند همه چیز را زوج آفریده و فقط خود اوست که تنها و مفرد است، لذا اگر کسی دنبال زوجیت نباشد نقض غرض است.
وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید ازدواج و نکاح سنت من است و اگر کسی راغب به این سنت نیست از ما نیستند، مدار هستی بر زوجیت است و نوع خلقت نیز طوری است که کشش جنسی خودش یک جاذبه است همانگونه که انسان گرسنه و تشنه می‌شود.

کشکولی خطاب به زوج‌های حاضر در مراسم گفت: هرکدام از شما به یاد یک شهید باشد، شهید عمداً روی خانه، زن و فرزند خود پا گذاشته که قد شما برافراشته شود و شما ازدواج کرده و به آرامش برسید که ملت ایران، شیعیان، مسلمانان و مستضعفان جهان سرافراز باشد، شهید خانه خود را ویران کرد که خانه شما آباد باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: قدر خودتان را بدانید که به نام و یاد یک شهید زندگی خود را آغاز می‌کنید و سعی کنید همیشه همراه شما باشد.

وی یکی از سؤال‌ها متداول این است که چرا سپاه هزینه جهیزیه و جشن ما را می‌دهد، تصریح کرد: نظام ما مردم سالری دینی است و در نظام ما مردم، اصل هستند و صاحب نظامند و ما نوکر مردم هستیم، شما صاحاب نظام، انقلاب و کشور هستید، چون نوکر شما هستیم خوشحال می‌شویم در جشن شما شریک و سهیم باشیم، هدیه بیاوریم که همین جهیزیه است و برای شما جشن می‌گیریم و به دنیا بگوییم نظامیان ما نیز برای راه افتادن زندگی جوانان ما کمک می‌دهند.

کشکولی بیان کرد: شما بخشی از مردم هستید و باید به شما کمک کنیم که ازدواجتان آسان و خرج ازدواج و مسکن شما کم شود و خودرو، مسکن، معیشت و شغل شوهر و خانم باید تأمین شود، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم اماشیطان کارش برعکس است و در فضای مجازی کاری می‌کند که زن به مرد و مرد به زن شک کرده و نفاق و دوگانگی اتفاق افتاده و طلاق و شکاف در جامعه زیاد شود.

انتهای پیام