رسانه‌ صهیونیستی: حماس و جهاد در جنگ صبر نشان داده و عملکرد رزمی خود را بهبود می‌بخشند



روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت، جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نبردی برای یادگیری و کسب تجربه برای مبارزان جنبش حماس و جهاد اسلامی است.

به گزارش ، این روزنامه در یادداشت خود نوشت، حماس در نبرد بی پایان علم، صبر و شکیبایی زیادی در میدان نشان می‌دهد و عملکرد رزمی خود را بهبود می‌بخشد و همین امر موجب شده این تعداد عظیم کشته و زخمی در میان صفوف ارتش رژیم صهیونیستی برجای بگذارند.

یدیعوت آحارونوت نوشت، در روزهای اخیر گزارش‌ها از جبهه‌های مختلف درگیری در شمال و جنوب نوار غزه چند برابر شده است که نشان می دهد مبارزان گروه‌های فلسطینی از تک تیراندازها علیه سربازان ارتش رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنند.

روزنامه صهیونیستی نوشت، رزمندگان مقاومت فلسطین به دنبال نقاط ضعف نیروهای صهیونیستی در غزه هستند و حملات خود را بر همین اساس انجام می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز -یکشنبه- از کشته شدن ۹ سرباز خود در نبردهای نوار غزه خبر داد که به این ترتیب تعداد کشته شدگان نظامیان صهیونیستی از ۷ اکتبر تاکنون به ۴۸۶ تن می‌رسد. ۱۵۸ نفر از این نظامیان در عملیات زمینی کشته‌ شده‌اند. مجموع زخمی‌ها در میان ارتش این رژیم هم به ۱۹۹۶ نفر رسیده که ۸۲۶ نفر از آنها در عملیات زمینی زخمی شده‌اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم گفت که جنگ در نوار غزه هزینه گزافی روی دست تل‌آویو گذاشته است‌.

جنگ غزه در حالی وارد هفتاد و نهمین روز خود شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی به بمباران شهرها و استان‌های شمال و جنوب نوار غزه در میان درگیری‌های خشونت‌آمیز در تمامی محورهای جنگی ادامه می‌دهند.

انتهای پیام



منبع