در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر چه گذشت؟



سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که در جلسه هم اندیشی بعدازظهر امروز اعضای شورای شهر روش‌های قرائت و بررسی ردیف‌ها و تبصره‌های بودجه بررسی شد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با ، درباره جزئیات جلسه هم اندیشی عصر امروز اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه نوبت عصر همه اعضای شورا به غیر از دو نفر از اعضا (تشکری هاشمی و شمس احسان) که در سفر بودند مابقی اعضا حضور داشتند، افزود این جلسه درباره بحث و بررسی چگونگی روش قرائت ردیف‌ها و تبصره‌ها برای هفته آینده برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰۰ ردیف و تبصره برای بررسی وجود دارد و قرار شد که با توجه به اقتضای زمان همه نظرات در مورد تبصره‌ها و ردیف‌ها قرائت شود، گفت: ردیف‌ها و تبصره‌های بودجه به همه کمیسیون‌ها داده شده بود؛ اما از آنجایی که حجم کار بالا است نیاز به چند روز بررسی دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران در مورد اتفاقات صبح امروز شورای شهر و این شائبه که تبصره‌ها و ردیف‌ها دیرهنگام به دست اعضا رسیده است، گفت: یک ماه است که کمیسیون برنامه و بودجه و سایر کمیسیون‌های تخصصی شبانه روز درگیر بررسی لایحه بودجه شهرداری هستند و قرار بود که خروجی نهایی لایحه بودجه تا آخر بهمن ماه به صحن بیاید. چرا که برش نخستین برنامه توسعه چهارم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ دیده شده و شبانه روز بررسی‌ها و جلسات ادامه داشت؛ اما دیروز عصر تبصره‌ها و ردیف‌ها آماده شد و حرف برخی از دوستان‌مان این بود که نیاز به زمان بیشتری برای بررسی تبصره‌ها دارند و یا جداول به گونه‌ای است که مباحث را جستجو کنند. البته این مباحث فنی است و با تفاهم قابل بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه یک عده‌ای از اعضای شورای امروز به صحن آمدند و عده‌ای دیگر نیامدند، تصریح کرد: قطعا رفتار همه دوستان در راستای تلاش برای کیفی‌تر و دقیق‌تر بررسی شدن بودجه است و همه برای بهتر شدن کار اقدام خواهند کرد و در پارلمان‌های محلی و شورایی تضارب آراء وجود دارد.

انتهای پیام