پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح شهر بندرعباس با تصویر سازی هنرمندان زیبا می‌شوند



/هرمزگان شهردار بندرعباس عنوان کرد: از طرح ها و ایده های هنرمندان شهر برای زیبا سازی و فضای شهری استقبال و حمایت می‌کنیم هنرمندان با خلاقیت خود می توانند چهره شهر را متحول کنند.

مهدی نوبانی صبح امروز (۲۰ دی ماه) در حاشیه بازدید از تقاطع های غیر همسطح بندرعباس، از طراحی و نقاشی بر روی تقاطع های غیر هم سطح شهر بندرعباس خبر داد.شهردار بندرعباس  خبرداد.

وی اظهار کرد: افزایش زیبایی های بصری در سطح شهر بندرعباس امری ضروری است و پرداختن به این مساله برای ایجاد ارتباط بین شهروندان و فضای شهری بسیار حایز اهمیت است و هر اندازه شهر زیباتر و دارای ظرفیت های هنری و زیبا شناسانه بیشتری باشد ارتباط شهروندان و گردشگران با شهر بیشتر میشود و در حفظ و نگهداری از فضای شهر بیشتر همکاری می کنند.

نوبانی افزود داشتن حس خوب به شهر و محل سکونت تابع فضای بصری و زیبا شناسانه ی شهری است که هر چقدر این فضا بهتر و زیبا تر ساخته شود ارتباط گرفتن با آن بهتر عالی تر اتفاق می افتد تقاطع غیر همسطح ولی عصر در راستای همین اهداف و برنامه ها رنگ آمیزی شده و پایه های این پل توسط هنرمندان شهر نقاشی سه بعدی خواهد شد که این تصاویر تنه و ریشه های درخت لور را نشان می دهد.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد :هنرمندانی که در حوزه هنرهای تجسمی در شهر فعالیت می کنندو فعالین این حوزه هستند طرح ها و نمادها و المانهای بومی و سنتی وًحتی مدرن خود را برای استفاده در شهر ارائه دهند شهرداری امادگی دارد که از همه هنرمندان در جهت زیبا سازی شهر حمایت کند.

نوبانی اظهار کرد: نصب المان و مجسمه های اسب در فضای سبز پل ولی عصر در راستای زیبا سازی فضای شهری در منطقه دو شهرداری انجام شده و این اقدام در همه مناطق جزو برنامه ها و اولویت های ماست زیرا فضا سازی و افزایش زیبایی های شهر مهمترین عامل دو جذب گردشگر و توریست برای شهرها به خصوص شهر بندری بندرعباس است.

انتهای پیام