تکمیل 2 پروژه‌ ملی ورزش کرمانشاه چقدر پول می‌خواهد؟



/کرمانشاه پروژه سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی دو پروژه ملی ورزش کرمانشاه هستند که حدود 15 سال پیش کلنگ‌ زنی شدند، اما با وجود گذشت این همه سال هنوز نیمه‌تمام مانده و اعتبارات کلانی برای اتمام آنها نیاز است.

محمدامین کنجدی مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ، با اشاره به آخرین وضعیت این دو پروژه اظهارکرد: پروژه سال شش هزار نفری  واقع در دهکده المپیک کرمانشاه سال 1386 در مساحت حدود هشت هزار متر مربع کلنگ زنی شد و اکنون با گذشت 15 سال حدود 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون برای این پروژه حدود 62 میلیارد تومان اعتبار صرف شده و در لایحه بودجه سال 1402 هم حدود 55 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: پروژه استخر قهرمانی نیز 15 سال پیش کلنگ‌زنی شد که آن هم در حال حاضر حدود 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه را تابحال حدود 26 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در لایحه بودجه سال 1402 برای این پروژه حدود 90 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

کنجدی یادآور شد: طی سال جاری حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه استخر قهرمانی وحدود شش میلیارد تومان برای پروژه سالن شش هزار نفری تخصیص یافت که این رقم صرف دیون پیمانکاران شد و عملا نقشی در پیشرفت پروژه نداشت.

به گفته این مسئول، این دو پروژه که مجری آنها شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است، در حال حاضر نیمه فعال هستند.

انتهای پیام