بیان ضعف‌ها در تبلیغات انتخاباتی، ظلم در حق نظام است



/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این نکته که به‌خاطر رای آوردن فقط ضعف‌ها و کم کسری‌ها مطرح نشود، گفت: بیان نارسایی‌ها ظلم در حق نظام است، باید منصف باشیم خدمات و ضعف‌ها را با هم بگوییم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه ۲۷ بهمن در نشست هم‌افزایی و هم‌فکری در راستای مشارکت حداکثری با نامزدین انتخابات مجلس در استان که در سالن هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار کرد: همه کسانی که به شکلی رویداد عظیم انتخابات که بناست رقم بخورد شرکت یا نظارت می‌کنند درخور تجلیل هستند، همه یک کار بزرگ را انجام می‌دهیم و آن این است که انتخابات با حضور حداکثری برگزار شود، مهم این است که نیت برای خدا و خالص باشد.

آیت الله محمدی لائینی افزود: وقتی هدف انجام وظیفه باشد و نه نتیجه؛ همه از حماسه انتخابات بهره‌مند می‌شوند، هیچکس هم دلخور نمی‌شود، حال اینکه نتیجه موردنظر حاصل شود یا نشود، هدف گرم شدن تنور انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در راستای انتخابات اشتباهاتی هم وجود دارد، همچون نوشتن دیکته؛ پس کسی که بخواهد ورود پیدا کند احتمال لغزش و خطا نیز وجود دارد.

این مسئول با تاکید بر دوری از لغزش و غفلت، تصریح کرد: «تواصی» از توصیه بالاتر است گاهی آدم به‌خاطر یک بی اخلاقی حق خودش را ضایع می‌کند، آدم اگر رای هم بیاورد اما اجر آخرتی اش ضایع شود هیچ ارزشی ندارد.

امام جمعه ساری، با اشاره به این نکته که به‌خاطر رای آوردن فقط ضعف‌ها و کم کسری‌ها مطرح نشود، افزود: بیان نارسایی‌ها ظلم در حق نظام است، باید منصف باشیم خدمات و ضعف‌ها را با هم بگوییم.

وی با بیان اینکه اگر خدمات را بازگو نکنید این انقلاب روز قیامت یقه ما را می‌گیرد، عنوان کرد: برخی‌ها می‌خواهند بساطی را در ستادشان پهن کنند که شرع اجازه نمی‌دهد البته فضای شاد یک مسئله است، پهن کردن بساط گناه و جذب کردن مردم مسئله‌ای دیگر بوده و درست نیست‌.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: انتخابات و تبلیغات انتخاباتی باید بهانه‌ای باشد برای حرف و دردهای مردم تا در فرصت مناسب آن‌ها حل شود.

انتهای پیام



منبع