دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است



/فارس فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کازرون تاکید کرد که دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان و تکرار دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، شنبه ۱۵ بهمن در مراسم جشن انقلاب و افتتاحیه مرکز نیکوکاری حضرت علی(ع) دهستان فامور، ضمن تبریک میلاد مسعود مولود کعبه و دهه فجر، گفت: این ایام فرصتی است تا بگوییم کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم.

وی افزود: با اتحاد و وحدت مسئولان و مردم امروز جشن ۴۴سالگی پیروزی انقلاب را به کوری همه بدخواهان انقلاب برگزار می‌کنیم، با شعار ایران استوار، زن و مرد در کنار هم با تکیه بر پروردگار الهی در برابر همه دشمنان ایستادگی می کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون اضافه کرد: فرهنگ با عظمت انقلاب اسلامی را به نسل نو منتقل کنیم و بخوانیم از تاریخ سرتاسر پر از افتخار انقلاب اسلامی در این۴۴سال را. 

وی اذعان داشت: وقتی چتر ولایت روی سرمان باشد در عین تمام دشمنی ها و فشارها در تحریم های ظالمانه، در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می‌کنیم.

توکل یادآور شد: هر انقلابی از دو مولفه امام و امت تشکیل شده است و تا مردم پای انقلاب و ولایت هستند نظام به خوبی کار خودش را ادامه خواهد داد. 

وی به وظیفه مسئولان در برابر مردم در انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند، ما مردمی نجیب و صبور داریم و جا دارد مسئولان بیشتر پای کار مردم و انقلاب باشند.

این مقام نظامی در شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: ما وارث رسالت و امانت انقلاب اسلامی هستیم و در برابر خون های پاک شهدا مسئولیت داریم و باید با کار جهادی، اجرای صد در صد قانون، اتحاد و خوش بین کردن مردم به وظیفه خود عمل کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در خصوص خدمات قرارگاه محرومیت زدائی در مناطق محرم دهستان فامور  و رسیدن به پیشرفت با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام