برای تکمیل ورزشگاه آزادی منتظر تامین بودجه هستیم/بیش از ۳۰۰۰ پروژه نیمه تمام داریم


برای تکمیل ورزشگاه آزادی منتظر تامین بودجه هستیم/بیش از ۳۰۰۰ پروژه نیمه تمام داریم

وزیر ورزش و جوانان در گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در بحث پروژه‌های نیمه تمام ورزشی که یکی از دغدغه‌های شخص رئیس جمهور است، بیش از ۳ هزار پروژه نیمه تمام با پیشرفت ۵ تا ۹۰ درصد داریم.

به گزارش ، کیومرث هاشمی گفت: همه سیاست‌ها را باید مدیران استانی ما در حوزه ورزش و جوانان اجرایی کنند و زحمات اصلی روی دوش آنان است.
وی افزود: رسانه‌ها نقش انعکاس زحمات را دارند و به سهم خودم از همه رسانه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بحث پروژه‌های نیمه‌تمام، یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور در شورای عالی ورزش بود. ما حدود ۳۴۲۸ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت ۵ تا ۹۰ درصد داریم و این پروژه‌ها را نسبت به پیشرفت و شرایط‌شان اولویت‌بندی کردیم.
وی افزود: ما از ظرفیت بخش خصوصی می‌توانیم استفاده کنیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را به این بخش واگذار کنیم. آنها اولویت‌بندی شده‌اند و با اعتباراتی که تخصیص داشته می‌شود، پروژه‌ها به اتمام می‌رسند.
وزیر ورزش همچنین با اشاره به ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: همچنین برای تکمیل پروژه ورزشگاه آزادی منتظر تامین بودجه هستیم تا بقیه کارهای اجرایی آن صورت گیرد.
هاشمی گفت: در توسعه ورزش همگانی غفلت و در دوره‌های مختلف کوتاهی شده است و دچار روزمرگی شده‌ایم. سیاست‌ها را در حوزه همگانی باید براساس آمایش سرزمینی و طرح ملی توسعه ورزش برنامه‌ریزی کنیم‌. سیاست‌ها را شورای عالی ابلاغ می‌کند و ما همه تکلیف داریم که به این دو موضوع بپردازیم.
وی همچنین در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور اظهار کرد: هدف ما این است با توجه به برگزاری این جلسات بتوانیم بهترین خروجی را داشته باشیم. پیش‌بینی کرده‌ایم سلسله جلساتی را با حضور روسای فدراسیون‌ها و روسای تربیت بدنی شهرستان‌ها به صورت وبیناری و حضوری برگزار کنیم.

انتهای پیام



منبع