آماده واگذاری ورزشگاه تختی خرم‌آباد به خیبر هستیم



/لرستان معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: آماده‌ایم با توجه به شرایط قانونی که وجود دارد و از طریق کمیسیون ماده ۲۷ ورزشگاه تختی خرم‌آباد را در اختیار تیم خیبر قرار دهیم.

سیروس حسنوند در گفت‌وگو با با اشاره به پروژه‌های ورزشی مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد اظهار کرد: خانه بوکس شهرستان خرم‌آباد در مجموعه ورزشگاه تختی قرار داشته که طی یک سال گذشته تخریب و بازسازی شده است.

وی ادامه داد: نزدیک شش میلیارد تومان برای ساخت این سالن بوکس هزینه شده و در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ جهت بهره‌برداری و استفاده ورزشکاران به هیئت بوکس تحویل داده می‌شود.

این مسئول گفت: سالن تیراندازی شهرستان خرم‌آباد نیز در مجاورت مجموعه تختی ساخته شده و حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای بهسازی آن هزینه شده که مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در حال حاضر هیئت تیراندازی استان در حال بهره‌برداری از این مکان است.

حسنوند در خصوص زمین چمن این مجموعه نیز بیان کرد: چمن مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد با توجه به وضعیت کنونی نیاز به بهسازی دارد البته وضعیت کنونی به گونه‌ای است که می‌توان مسابقات لیگ یک در آن برگزار شود ولی با توجه به انتظارات تیم خیبر خرم‌آباد که یکی از افتخارات لرستان و از تیم‌های مطرح کشور است، با همکاری این مجموعه این آمادگی را داریم که زمین چمن اصلی ورزشگاه، سکوی تماشاگران و زمین چمن مصنوعی شماره سه همین ورزشگاه را در اختیار تیم خیبر قرار دهیم.

معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: آماده‌ایم با توجه به شرایط قانونی که وجود دارد و از طریق کمیسیون ماده ۲۷ این مکان را کلاً در اختیار تیم خیبر قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی ما این آمادگی را داریم که از طریق ماده ۲۷ ورزشگاه تختی خرم‌آباد واگذار شود و اگر این اتفاق نیفتاد نیز آمادگی داریم در ماه‌های آینده بحث بهسازی و تعمیر چمن را انجام بدهیم.

حسنوند در ادامه گفت: همچنین در این مجموعه مکانی تحت عنوان تیر و کمان داریم که طی ماه‌های گذشته نزدیک به یک میلیارد تومان در آنجا هزینه و برای هیئت تیر و کمان آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یکی از مکان های خوب برای ورزشکاران با انگیزه تیر و کمان استان است.

معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: آماده‌سازی داخل سالن مسابقاتی چاغروند نیز در حال انجام است؛ مکانی تحت عنوان VIP داشت که هزینه‌ای آن‌جا انجام و مکانی را برای برگزاری مسابقات آماده کردیم که امیدواریم مورد بهره‌برداری و استفاده همه قرار بگیرد.

انتهای پیام