آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فرانسه


آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فرانسه، از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

به گزارش ، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۳ (جدول بازنده‌ها)، امروز (پنج‌شنبه – ۹ شهریور ۱۴۰۲) به مصاف فرانسه رفت که در پایان با نتیجه ۵۵ – ۸۲ تن به شکست داد.

در این دیدار شاگردان هاکان دمیر ۳۶ ریباند (۱۹ ریباند دفاعی و ۱۷ ریباند حمله) را مقابل ۴۱ ریباند فرانسه (۲۷ ریباند دفاعی و ۱۴ ریباند حمله) به ثبت رساندند تا شاگردان کالت در این فاکتور به حریف خود برتری داشته باشند.

ایران در پرتاب‌های دو امتیازی ۳۶ درصد، در پرتاب‌های سه امتیازی ۲۵ درصد و در پرتاب‌های خطا ۶۹ درصد موفق بود، اما فرانسه در پرتاب‌های دو امتیازی ۶۹ درصد، در پرتاب‌های سه امتیازی ۳۳ درصد و در پرتاب‌های خطا ۴۱ درصد موفق بود.

آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فرانسه
رودی گوبر

فرانسوی‌ها در این دیدار ۲۱ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند و این در حالی بود که شاگردان دمیر، تنها ۱۳ امتیاز را از اشتباهات حریف کسب کردند. در ضد حملات نیز فرانسه ۱۱ – ۴ به ایران برتری داشت.

در انتهای ایران دیدار، رودی گوبر فوق ستاره تیم فرانسه با تاثیرگذاری ۲۱ بهترین بازیکن زمین شد. او ۹ امتیاز، ۹ ریباند، یک پاس گل، یک توپ ربایی و ۴ بلاک را به ثبت رساند. بهنام یخچالی نیز با تاثیرگذاری ۱۳ (۱۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس گل) بهترین بازیکن ایران بود.

ایران در آخرین بازی خود از جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، روز شنبه هفته آینده از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف لبنان می‌رود.

انتهای پیام