۱۹ واحد صنعتی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد



/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۹ واحد صنعتی استان با حضور مقامات کشوری و استانی بصورت نمادین به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالحمیدسرتیپی در گفت و گو با افزود: این واحدهای صنعتی در آذربایجان‌غربی با سرمایه‌گذاری ۳۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۲۵۷ نفر افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها عمدتا در زمینه‌های صنایع نساجی و سلولزی، صنایع غذایی، قطعه و ماشین سازی و … فعالیت می‌کنند.

سرتیپی، افتتاح طرح توسعه کارخانجات نساجی خوی و قند میلاد مهاباد را از مهمترین طرح‌های آماده افتتاح استان آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال اعلام کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این مطلب که ۱۱ طرح از ۱۹ طرح مذکور در ارومیه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: سه طرح در مهاباد، دو طرح در خوی، یک طرح در تکاب، یک طرح در سلماس و یک طرح دیگر در شهرستان نقده افتتاح می‌شود.

سرتیپی گفت: از هفته دولت تا دهه فجر امسال ۸۰ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای سه هزار و ۷۴۶ نفر صادر و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۴۶۸ فقره جواز تاسیس برای ایجاد طرح‌های جدید صنعتی و یا توسعه‌ای با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ هزار و ۶۰۷ نفر صادر شده است.

انتهای پیام



منبع