گروه‌های جهادی مردم را امیدوار می‌کند/ رسالت دانشجویان در شرایط فعلی


/گلستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان، هدف گروه‌های خیریه و جهادی در دانشگاه‌ها را کمک به افراد نیازمند و محروم برشمرد و گفت: فعالیت گروه‌های جهادی مردم را امیدوار می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدرضا طاهری امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی و خیریه دانشگاهیان استان گلستان موسوم به مهرواره برای ایران اظهار کرد: این مراسم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری است، مقام معظم رهبری عنایت خاصی به گروه‌های جهادی به ویژه گروه‌های جهادی متعلق به قشر جوان و دانشجویی دارند.

وی اقدامات خیریه در محیط دانشگاه را اقدامی قابل تقدیر دانست و افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری پس از شیوه ویروس منحوس کرونا مؤسس فعالیت‌های مؤمنانه به طور ویژه بودند انجام فعالیت‌های خیریه در دانشگاه‌ها در راستای فرامین معظم‌له است.

گروه‌های جهادی مردم را امیدوار می‌کند/ رسالت دانشجویان در شرایط فعلی

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان تأکید کرد: قرآن کریم نیز به فعالیت‌های خیریه تأکید کرده و جمهوری اسلامی نیز از همان ابتدا در این مسیر گام برداشت و توجه به محرومان از نخستین عبارات در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی بود.

طاهری هدف گروه‌های خیریه و جهادی در دانشگاه‌ها را کمک به افراد نیازمند و محروم برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد و ترویج روحیه همدلی و سخاوت و روحیه انقلابی در میان دانشجویان و دانشگاهیان از دیگر نتایج فعالیت‌های خیریه و جهادی در دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهادی و خیریه، مردم محروم را امیدوار می‌کند، افزود: با حضور گروه‌های جهادی، مردم‌ امیدوار می‌شوند که نیروهای انقلابی، جهادی و جوانان دانشگاهی پای کار ما ایستادند و اهداف اولیه انقلاب اسلامی را محکم ادامه می‌دهند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان، رسالت دانشجویان در شرایط فعلی جامعه را حساس و سخت خواند و افزود: بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و شناخت موقعیت باید سرلوحه دانشجویان باشد، از طرفی دانشجویان در کنار کارهای جهادی باید از انجام کارهایی که موجب بصیرت جامعه می‌شود غافل نشوند.

به گزارش ؛ در پایان این مراسم از تمامی گروه‌های جهادی دانشگاهی اعم از دانشجویی، کارکنان و اساتید تجلیل به عمل آمد، همچنین در کنار گروه‌های جهادی از خیریه‌های دانشگاهی استان نیز تجلیل شد.

بیش از ۵۰ گروه جهادی و خیریه در سراسر دانشگاه‌های استان گلستان فعالیت می‌کنند.

گروه‌های جهادی مردم را امیدوار می‌کند/ رسالت دانشجویان در شرایط فعلی

انتهای پیام