کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در هرمزگان



/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۴۸ ساعت و کشف قریب به ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در استان خبر داد.

علی اکبر جاویدان امروز (هجدهم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا را امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت  ۴۸ ساعت در استان اجرا شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان در اجرای  این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر ۳۵۶ کیلو تریاک ، ۲۸۸ کیلو حشیش و ۲۹ کیلو هرویین جمعا ۶۷۳کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح  با تلاش همه جانبه مأموران، ۱۶ قاچاقچی مواد مخدرو ۴۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و ۳۵۲ معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر شدند.

جاویدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند ، لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه  اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق  سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام



منبع