پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۹ روز آینده



/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز جمعه ۲۵ اسفند تا شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۲ به شرح زیر پیش ‌بینی می‏شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روز جمعه ۲۵ اسفند صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم، از بامداد شنبه در ارتفاعات غربی ابری به‌تدریج با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

در روز شنبه ۲۶ اسفند هوای استان در ارتفاعات نیمه غربی، ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد اما در سایر مناطق مازندران نیمه ابری همراه با وزش باد از شب با افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه هوای استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر، از اواخر روز دوشنبه با افزایش ابر در غرب استان با  بارش پراکنده مواجه خواهیم بود.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند هوای استان در آخرین روز سال در نیمه غربی ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات با بارش باران و برف و وزش باد؛ در نیمه شرقی استان، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی شده است.

طبق اعلام هواشناسی مازندران روز چهارشنبه، ۱ فروردین ۱۴۰۳ آسمان استان در نیمه غربی ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات با بارش برف و وزش باد و در نیمه شرقی نیمه ابری بتدریج ابری از بعدازظهر با رگبار پراکنده و وزش باد همراه است.

همچنین در روزها پنج‌شنبه تا شنبه ۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳ هوای مازندران نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام



منبع