پنجمین پیروزی متوالی شاگردان کلوپ در جزیره/ داربی شمال لندن؛ پرگل اما بدون برنده



هفته ششم لیگ انگلیس با پیروزی لیورپول، تساوی آرسنال و تاتنهام و شکست دوباره چلسی ادامه پیدا کرد.

به گزارش ، هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ۴ دیدار ادامه پیدا کرد که در مهم‌ترین بازی هفته، دو تیم فوتبال آرسنال و تاتنهام در داربی شمال لندن در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت تا همه چیز به سود لیورول و منچسترسیتی باشد.

در این دیدار ابتدا رومرو، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و گل اول آرسنال را به ثمر رساند. در ادامه سون هیونگ مین روی کار زیبای مدیسون بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم بوکایو ساکا باز هم آرسنال را پیش انداخت اما دو دقیقه بعد باز هم سون هیونگ مین بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با یک امتیاز از زمین خارج شوند.

در دیگر دیدار مهم امروز، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان وستهام بود و توانست شاگردان دیوید مویس را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. در این دیدار ابتدا صلاح از روی نقطه پنالتی قرمزها را پیش انداخت اما جرارد بوون پیش از پایان نیمه نخست بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم، داروین نونیز و دیوگو ژوتا برای میزبان گلزنی کردند تا شاگردان کلوپ به پنجمین پیروزی متوالی خود در لیگ جزیره برسند و پس از منچسترسیتی با ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند.

چلسی در ادامه ناکامی‌های خود در خانه با تک گل اولی واتکینز مغلوب استون‌ویلا شد تا فشارها روی پوچتینو افزایش پیدا کند. چلسی از دقیقه ۶۰ با اخراج گوتسو ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

هم‌چنین برایتون توانست با نتیجه ۳ بر یک بورنموث را شکست دهد و در تعقیب صدرنشینان باقی بماند.

در آخرین دیدار هفته نیوکاسل میهمان شفیلدیونایتد است.

انتهای پیام