ویژه‌برنامه‌های قرآنی در همه یگان‌های انتظامی گیلان برگزار می‌شود



/گیلان معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان از برگزاری جلسات متعدد قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در همه یگان‌های انتظامی استان خبر داد.

سرهنگ ایمان جهاندیده در گفت‌وگو با ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و عبودیت اظهار کرد: همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان جلسات مختلف قرآنی در این ماه شریف در همه یگان‌های انتظامی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به گستردگی اماکن انتظامی استان تمهیدات لازم برای حضور اساتید خبره قرآنی و برگزاری جلسات روزانه و ختم قرآن در همه یگان‌های انتظامی اندیشیده شده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: افتتاحیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان به طور همزمان در ستاد استان، معاونت‌ها، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌ها فردا، ۲۲ اسفندماه مصادف با اول رمضان المعظم برگزار خواهد شد.

جهاندیده گفت: انتظامی کشور با برنامه‌های مختلف معرفتی قرآنی در طول سال و به‌ویژه در ایام مبارک ماه مبارک رمضان سعی در تحقق پلیس در تراز جامعه قرآنی داشته و همه برنامه‌ها در راستای این هدف برنامه ریزی می‌شوند، لذا در ماه ضیافت الهی این فرصت بیش از گذشته فراهم بوده تا آحاد کارکنان انتظامی بیش از گذشته در محضر قرآن کریم کسب فیض کرده و از این چشمه حیات‌بخش نورانی معرفت کسب کنند.

سرهنگ جهاندیده افزود: محافل انس با قرآن و جلسات ویژه این ماه مبارک در شهرک‌های سازمانی انتظامی نیز ویژه خانواده‌ها در طول ماه رمضان با دعوت از اساتید اخلاقی و قرآنی برگزار می‌شود تا خانواده کارکنان نیز بتوانند از این فیوضات معنوی بهره‌مند شوند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی گفت: همه ساله در پایان ماه مبارک رمضان مراسم اختتامیه نیز برگزار خواهد شد و از فعالین قرآنی در پایان ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام



منبع