واگذاری اشتراک رایگان گاز به مددجویان گلستانی



/گلستان مدیرعامل شرکت گاز گلستان از واگذاری اشتراک رایگان گاز برای مددجویان استان خبر داد و افزود: به منظور کمک به بخش محروم جامعه و افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی، تعداد ۷۴۳ اشتراک رایگان گاز به واجدین شرایط استان واگذار شد.

علی طالبی صبح سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اهمیت گازکشی داخلی منازل در فصل زمستان، اظهار کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و در بازه زمانی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ برای ۵۶۸ خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که تمکن مالی برای گازکشی داخلی منازل را نداشتند با هزینه شرکت توسط دستگاه‌های متولی مربوطه گازکشی شده و از این نعمت بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به واگذاری اشتراک رایگان گاز برای مددجویان، عنوان کرد: به منظور کمک به بخش محروم جامعه و افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی در راستای مسئولیت اجتماعی ذکر شده طی ۹ ماهه سال جاری و از ابتدای فروردین لغایت پایان آذر ماه تعداد ۷۴۳ اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش، ایثارگران و اماکن واجد شرایط در استان گلستان واگذار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از چگونگی تقسیم‌بندی واگذاری انشعابات خبر داد و گفت:  از این تعداد انشعاب ۳۴۲ مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۲۸۱ مورد به مددجویان سازمان بهزیستی، ۱۰۳ مورد به خانواده‌های ایثارگران و ۲۷ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار گردید.

طالبی با اشاره به مددجویانی که تاکنون از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره‌مند نشده‌اند، توضیح داد: ایثارگران و اماکن مذهبی و فرهنگی واجد شرایط و همچنین نهادهای حمایتی تحت پوشش که تاکنون از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز استان برای یک مرحله کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه طی سال گذشته نیز تعداد بسیاری واگذاری اشتراک رایگان گاز به مددجویان داشته‌ایم، عنوان کرد: تعداد هزار و ۸۱ اشتراک رایگان گاز به مددجویان واگذار شده است که این اقدام به منظور محرومیت زدایی و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت صورت گرفته و همچنان در دستور کار گاز استان است.

انتهای پیام



منبع