موسسه خیریه بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان راه‌اندازی شد



/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان گفت: موسسه خیریه این بیمارستان با هدف شناسایی بیماران نیازمند و تامین هزینه‌های دارویی و درمانی آنها، ساماندهی کمک‌های خیران و تهیه تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز راه‌اندازی شد.

عقیل میری امروز یکشنبه در مراسم راه اندازی این موسسه اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از سه هزار نفر در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به عنوان تنها بیمارستان تخصصی کودکان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان بیمارستان تخصصی کودکان و بیماران خاص شامل تلاسمی و هموفیلی در استان است و درمان بیماران خاص و صعب العلاج همانند تالاسمی و هموفیلی در این بیمارستان‌ رایگان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان گفت: از ابتدای نوروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در اورژانس و کلینیک این بیمارستان ویزیت و به صورت سرپایی درمان و در بخش اطفال این بیمارستان نیز ۱۵۰ بیمار بستری و ارائه خدمات شدند.

وی عنوان کرد: بخش تالاسمی این بیمارستان پزشک متخصص خون همه روزه در این بخش حضور دارد و بیماران را ویزیت می‌کند در صورت نیاز مشاوره با سایر متخصصان انجام و بیماران ارجاع می‌شوند.

به گفته میری در بخش تالاسمی بیمارستان نیز از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از ۵۰۰ بیمار تالاسمی خدمات رسانی شدند.

انتهای پیام



منبع