مقابل فجر با ذهن برنده بازی کردیم/ خوشحالیم باعث هموارتر شدن مسیر صعود استقلال خوزستان شدیم



/خوزستان مدیرعامل استقلال ملاثانی معتقد است بازیکنان این تیم در یک بازی بزرگ برابر فجرسپاسی، با ذهن برنده بازی کردند.

امیرحسین علاقبند در گفت و گو با ، اظهارکرد: در ابتدا جا دارد این برد شیرین و دلچسب را به هواداران تیم و مردم خوزستان تبریک بگویم و از تلاش های شبانه روزی سرمربی، بازیکنان و تمامی عوامل باشگاه تشکر کنم که باغیرت مثال زدنی باعث شادی جامعه ورزش استان خوزستان شدند.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان استقلال ملاثانی در ادامه راه و بازی های باقی مانده بار دیگر برای شادی مردم خوزستان و دیگر تیم استان که در مسیر لیگ برتر قدم برمی‌دارد چنین افتخاراتی کسب کنند و شاهد پیروزی های دیگر در بازی های پیش رو باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی گفت: نکته مهم در بازیکنان ملاثانی این است که هیچ گاه مقابل هیچ حریفی به راحتی تسلیم نمی شوند و تا دقایق پایانی بازی بر این باور هستند که می توانند نتیجه را تغییر دهند، کاری که در بازی شب گذشته مقابل تیم مدعی فجرسپاسی انجام دادند. بازیکنان ما در واقع در یک بازی بزرگ با ذهن برنده خود موفق به کسب این نتیجه شدند.

وی تاکید کرد: خوشحالیم این برد ما باعث شد مسیر صعود استقلال خوزستان تیم هم استانی مان به لیگ برتر هموارتر شود. فوتبال خوزستان ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد و اکنون که دو تیم نفتی در آستانه سقوط هستند امیدوارم شاهد صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر باشیم و امیدوارم فصل بعد نیز همین شرایط برای تیم خوب استقلال ملاثانی فراهم شود.

انتهای پیام