معرفی برندگان هفته چهاردهم کورس سوارکاری گنبدکاووس/ اهدای ۱۲ میلیارد ریال جایزه در این هفته



/گلستان رئیس هیئت سوارکاری گلستان از پایان هفته چهاردهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پایان سه روز مسابقات این هفته رقمی معادل ۱۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا شد.

ناصر رزاقیان شامگاه شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در گفت و گو با با بیان اینکه روز سوم هفته چهاردهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس از ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در سه روز برگزاری این مسابقات ۱۶۶ رأس اسب با هم به رقابت پرداختند که روز نخست رقمی معادل ۳ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال، روز دوم ۳ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال و روز سوم ۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم اهدا شد.

رئیس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در این هفته اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۱۸ کورس شامل ۸ دور هزار متری، ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری و ۴ دور هزار و ۷۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با هم به رقابت پرداختند، افزود: طی سه روز برگزاری این مسابقات هزاران نفر با حضور در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس رقابت ها را از نزدیک تماشا کردند.

گفتنی است، رقابت روز سوم و دور اول این مسابقات بین ۱۲ رأس اسب نژاد ترکمن ۲ تا ۶ امتیاز بیش از سه ساله به مسافت هزار و ۲۰۰ متر بود که اسب ” آریا قلی زاده” زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های ” بهار گزل گز” و “سونار” به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور دوم اسب‌های بیش از سه ساله نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۶ که با حضور ۷ رأس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب “آنلی” اول شد و اسب‌های “سلطانا بوی” و “بورن نوشاین” مقام دوم و سوم را کسب کردند.

دور سوم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون مبتدی و نبرده با شرکت ۸ رأس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد و اسب “بیت کویین” با پیشی‌گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های “جیمبو” و “شکیرا” دوم و سوم شدند.

رقابت‌ها در دور چهارم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۲ پیگیری شد که ۱۰ رأس اسب به مسافت هزار متر با هم رقابت کردند و اسب “شلر” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های “پائولتا” و “کاملیا” به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دور پنجم روز دوم رقابت ها بین ۹ رأس اسب بیش از سه سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۲ به مسافت هزار و ۷۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب “سباستین”، “دنزیباری” و “فوکوس زر” به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور ششم و پایانی امروز ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۶ با شرکت ۹ رأس اسب به مسافت هزار و ۷۰۰ متر برگزار شد و اسب “ییلدیز” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های “برنا” و “ساتین” دوم و سوم شدند.

به گزارش ، رقابت در دور اول روز دوم بین ۱۰ رأس اسب بیش از سه سال نژاد ترکمن مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر برگزار و اسب ” ییلدیز میثمی” اول شد و اسب‌های ” یاران حبیب ایشان” و “حیران ساجدی” مقام دوم و سوم را کسب کردند.

دور دوم این رقابت ها بین ۱۲ رأس اسب بیش از سه ساله ترکمن مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که اسب “کیان عباسی” زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های “تایگر احسان” و “نازلی برزنونی” به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور سوم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله تروبرد مبتدی و نبرده با شرکت ۸ رأس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد که اسب “لاو اسپید” با پیشی‌گرفتن از دیگر رقبا اول و اسب‌های “هانی مانی” و “سوکایا” دوم و سوم شدند.

رقابت‌ها در دور چهارم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد تروبرد دوخون ۲ تا ۶ امتیاز پیگیری شد که ۸ رأس اسب به مسافت هزار متر با هم رقابت کردند و اسب “اریک” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های “مرکل” و “دیزنی لند” به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دور پنجم روز نخست رقابت ها بین ۹ رأس اسب بیش از سه سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۴ به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب “سامرسانگ”، “کوین استوری” و “آلکس مورگان” به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور ششم ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۴ با شرکت ۱۱ رأس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد و اسب “ریو آلپا” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های “کریس” و “کارا بیگ” دوم و سوم شدند.

لازم به توضیح است مسابقات در روز اول و دور نخست بین ۱۰ رأس اسب بیش از چهار ساله نژاد ترکمن مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر برگزار شد که “رازی شاه حمیدی”، “سپنتا مهر” و “شاه جهان باغ سبز” به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات در دور دوم بین ۸ رأس اسب بیش از سه ساله نژاد دوخون مبتدی و نبرده به مسافت ۲ هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که “بال بولک”، “سای باند” و “هلن کویر” رده های اول تا سوم را از ان خود کردند.

دور سوم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد تروبرد ۲ تا ۶ امتیاز با شرکت ۷ رأس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد و اسب “کومش” با پیشی‌گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های “جم بابا” و “شانل” دوم و سوم شدند.

رقابت‌ها در دور چهارم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۵ پیگیری شد که ۱۲ رأس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ سمتر با هم رقابت کردند و اسب “استانبول سیتی” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های “پسرآق قلا” و “ناز آفرین” به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دور پنجم روز دوم رقابت ها بین ۶ رأس اسب بیش از سه سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۵ به مسافت هزار و ۷۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب “ری مون”، “فوکوس تایم” و “اکسل فوکوس” به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور ششم و پایانی روز نخست ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس ۵ با شرکت ۱۰ رأس اسب به مسافت هزار و ۷۰۰ متر برگزار شد و اسب “مهرسام” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های “آدبیک” و “محک سعادت” دوم و سوم شدند.

انتهای پیام