مردم فارس برای دیدار با رئیس جمهور دعوتند



/فارس تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) با ارسال پیامی از عموم مردم استان فارس برای حضور در دیدار مردمی با رئیس جمهور در این حرم مطهر دعوت به عمل آورد.

به گزارش ، آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان بناست که فردا پنج‌شنبه، ۲۰ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ در سفر به شیراز با مردم استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دیدار کند.

در همین راستا حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) پیامی برای دعوت از عموم مردم در این دیدار مردمی صادر کرد.

در این پیام آمده است:  

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مردم ولایت‌مدارِ استانِ بزرگِ فارس، همواره در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم، حبّ به امامت و ولایت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، پیشتازی در انقلابِ شکوهمندِ اسلامی و فداکاری همه جانبه در راه آن، دشمن‌ستیزی، پایمردی و مقاومت، ایثار و عشق به ارزش‌های والای اسلامِ نابِ محمّدی(ص) و وفاداری به آرمان‌های ملّی و انقلابی رهبری حکیمانه آن چه در زمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و چه در زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای را در پیچ‌ها و گردنه‌های انقلاب با تقدیم ۱۵ هزار شهیدِ گلگون کفن به اثبات رسانده‌اند.

این خطّه عالم پرور، ادیب‌پرور و زرخیز از میهن اسلامی که به برکت حضور سلاله‌های گرانقدر رسول اکرم(ص) به ویژه حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع) نشان افتخارآمیز سوّمین حرم اهل‌بیت(ع) را در ایران بر سینه دارد اکنون میزبان سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت دولت است.

تقدیر و سپاس از تلاش‌های بی وقفه جهادی و خستگی‌ناپذیر دولتِ فهیم و جوانِ انقلابی و پشتیبانی از استمرارِ اقداماتِ دولت، در مسیر خدمتِ هرچه بیشتر و رفع مشکلات به ویژه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی درگروی حضور چشمگیر، سرزنده و پرشور عموم مردم در مراسمِ استقبال و دیدار حضوری با رئیس جمهوری در حرم مطهّر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) است.

بی‌گمان عموم برادران و خواهران گرامی به ویژه جوانان عزیز فارسی با حضور آگاهانه و انقلابیِ خود در این مراسم، حماسه و برگ زرینِ دیگری را در تاریخ خطّه پر افتخار فارس رقم خواهند زد و این‌گونه ارواح مطهّر شهدای والامقام به‌ویژه شهدای مظلوم حمله‌های تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را شاد خواهند کرد.  

انتهای پیام