مدیران در اجرای مصوبات و بخشنامه‌ها اهتمام جدی داشته باشند



/آذربایجان غربی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی، اهتمام ویژه‌ای برای ساخت اداره‌ها و مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های تازه‌تاسیس استان داشته باشند.

علی رزازی امروز (۲۴ اسفند ماه) در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری شش جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۲، گفت: شورای اداری آذربایجان غربی امسال با  ۲۹ مصوبه و درصد تحقق بالای ٧٠ درصد به فعالیت پرداخت. 

وی با بیان اینکه امسال شهرستان‌های اشنویه، ارومیه و میاندوآب بیشترین جلسات شورای اداری شهرستان‌های استان را داشته‌اند، افزود: امسال ۱۳۲ جلسه شورای اداری در استان برگزار شد که در این جلسات، ۶۸۹ مصوبه با میانگین اجرای ۹۶ درصدی داشتیم.

او با اشاره به ساعت کاری اداره‌های استان در ماه رمضان، بیان کرد: بنا به دستور مقام عالی استان، ساعت شروع به کار اداره‌ها در ماه رمضان به‌صورت شناور از ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ و ساعت خاتمه از ١٥ تا ١٦ تعیین شده است که مدیران باید طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته را مد نظر داشته باشند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌ غربی به ابلاغ بخشنامه استفاده بهینه از انرژی در دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و ادامه داد: اداره‌های آذربایجان غربی تدابیر لازم برای هوشمندسازی در راستای اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی در فصول گرم سال را پیش‌بینی کنند.

رزازی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری و مقام عالی استان در راستای  جوان‌سازی دولت و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان، اضافه کرد: اجرای شش طرح شهید زین‌الدین در راستای جذب و به‌کارگیری نیروهای جوان، انقلابی، مومن و کارآمد در هشت دستگاه اجرایی استان، با ثبت نام از ۲۰ تا ۲۹ اسفند ماه امسال آغاز شده است و آزمون آن خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



منبع