فرمانده سپاه روح‌الله: شهدا مظهر قدرت ایران هستند



/مرکزی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، تصریح کرد: برای دستیابی به اقتدار باید از مولفه های قدرت دنیایی برخوردار شویم اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پنجشنبه ششم مهرماه ۱۴۰۲ در آیین رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه اظهار کرد: شهید مانند خونی است که در شریان اجتماع به حرکت در می‌آید و محرک جامعه است. او مانند شمعی است که محیط پیرامونی خود را روشنی می بخشد و با اولین قطره خونی که از بدنش ریخته می شود گناهانش بخشیده شده و قدرت شفاعت پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: شهدا انسان‌های خاص و ماندگار هستند و رمز ماندگاری آنها تبعیت از ولایت بوده است، ملتی که با ولایت باشند مشمول هدایت، کرامت و شفاعت خدای تعالی خواهند شد.

او با بیان اینکه باید زینت راه شهدا و دین باشیم، تصریح کرد: زندگی روزمره انسان باید رنگ و بوی شهدا بدهد و باید راه و مسیر مجاهدان راه خدا را طی کنیم تا رستگار و سعادتمند شویم.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، تصریح کرد: برای دستیابی به اقتدار باید از مؤلفه‌های قدرت دنیایی برخوردار شویم اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.

وی گفت: ملتی که اقتدار نداشته باشند نمی‌تواند هدف داشته باشد و این ملت بزرگ مقاومت کرده و با جبهه کفر نبرد کرده تا بتواند در سایه برخورداری از نعمت ولایت فقیه، پرچم انقلاب را به دست منجی عالم بشریت دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان از دستاوردهای نظام اسلامی و حکمرانی انقلاب هراس دارند چرا که به برکت خون شهدا، دعوت انقلاب اسلامی جهانی است و راه سعادت را کمونیسم نمی‌داند بلکه راه سعادت را دین دانسته و همه آزادی‌خواهان جهان انقلاب را الگوی رستگاری خود می‌دانند.

وی گفت: معنویت ملت ایران مهمترین مؤلفه برای تربیت جوانان و نوجوانان به عنوان مظهر اقتدار انقلاب است و امروزه شاهدیم که در سایه برخورداری از این مولفه، به توفیقات زیادی در حوزه تجهیزات نظامی و موشکی دست یافته ایم.

سردار کریمی در ادامه گفت: دشمن در تمامی توطئه‌های خود شکست خورده اما در عرصه فضای مجازی احساس قدرت می‌کند و از این ابزار به عنوان یک ابزار قدرت برای توطئه افکنی استفاده می‌کند. به هیچ وجه با فناوری و فضای مجازی مخالف نیستیم بلکه با محتواهای غیرواقعی آن مخالفیم چراکه توسط دشمن واقعیت‌های جامعه وارونه جلوه داده می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی و تسلیم شدن به محتواهای غیرواقعی آن موجب ایجاد گرفتاری برای جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنان م‌ شود. دشمن به دنبال دگرگونی در واقعیت ها و حقایق و خوراندن دروغ به جای حقیقت به جوانان، ایجاد فضای یاس و ناامیدی، تغییر باورها، غفلت از دستاوردهای انقلاب و… است و باید نسبت به ترفندهای دشمنان هوشیار بود.

امام جمعه شهر آوه نیز گفت: شهدا مایه عزت و اقتدار نظام هستند و تدفین شهید گمنام اما خوش نام در خطه فرهنگی شهر آوه یک توفیق الهی برای شهروندان این شهر است.

حجت‌الاسلام محمدجواد نکویی ماهانی افزود: مردم شهر آوه پس از خاکسپاری این شهید والامقام بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی خود را در مجاورت مزار این شهید انجام می‌دهند.

وی افزود: به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی به یک ایران قوی و ابرقدرت جهانی تبدیل شده و در تمامی شاخص های نظامی، علمی و موشکی دارنده رتبه برتر جهان است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر آوه نیز گفت: المان مزار شهید گمنام با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری آوه  با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده و در نظر داریم در ادامه فضاسازی مناسب در مجاورت مزار این شهید ایجاد شود.

حسین محمدیاری افزود: مزار این شهید در شهر آوه به مکانی برای برگزاری دعای کمیل در شب‌های جمعه تبدیل شده و در ابتدا به یک مجموعه فرهنگی مذهبی تبدیل می‌شود.

به گزارش ، همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه استخر ذخیره آب کشاورزی و پرورش ماهی شهید مدافع حرم جواد الله کرمی در روستای دمورچی بخش نوبران افتتاح شد. این پروژه به وسعت هزار مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله طرح های بسیج سازندگی سپاه است که با همکاری شورای اسلامی و دهیاری و اهالی روستای دمورچی و نظارت جهاد کشاورزی ساوه و نوبران در مدت یک ماه احداث شده است.

همچنین با حضور سردار کریمی طرح آبرسانی به روستای قره چای آغاز و کلنگ احداث این پروژه به نام شهید شاخص شهرستان، شهید حسین دلاور و تنها شهید روستا، شهید فرمانی، به زمین زده شد.

انتهای پیام