عرضه اولیه های هفتگی در راهند/ سودآوری خوب شرکت های بورسی/ حل همزمان مشکل شرکت های سهام عدالت



/سمنان رئیس سازمان بورس در سمنان از سودآوری نسبتا خوب شرکت های بورسی خبر داد و گفت: در اصلاح چند روزه اخیر بورس، پول آنچنانی از بازار خارج نشده و بورس جای نگرانی ندارد.

دکتر مجید عشقی در نشست خبری با رسانه ها در سمنان با اشاره به اقبال بالا به بازار سرمایه در چند ماه اخیر اظهار کرد: در برخی از روزها حتی به بیش از ۵۰۰ هزار معامله روزانه در بورس رسیدیم که در بازار سرمایه بی سابقه بوده است.
وی با اشاره به رکوردزنی ها در معاملات بازار سرمایه در ماه های اخیر تصریح کرد: خوشبختانه شناخت از بازار سرمایه بیشتر شده و آشنایی مردم با این بازار بیشتر شده است.

رئیس سازمان بورس در سمنان از سودآوری نسبتا خوب شرکت های بورسی خبر داد و گفت: در اصلاح چند روزه اخیر بورس، پول آنچنانی از بازار خارج نشده و بورس جای نگرانی ندارد.

رئیس سازمان بورس با بیان اینکه شناخت بنگاه های اقتصادی از بازار سرمایه کم است تصریح کرد: سفر امروز مسوولان بورس و فرابورس به استان سمنان در همین راستا و با هدف کمک به افزایش شناخت مدیران بنگاه های اقتصادی از این بازار است که در آینده نیز تداوم خواهد یافت.

وی از همایش امروز در سمنان به عنوان یک شروع نام برد و ادامه داد: ما به دنبال دیدار رودرو با فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه های اقتصادی هستیم تا با ایجاد کانال های ارتباطی زمینه شناخت بیشتر آنها با فرصت های بازار سرمایه و ورود به این حوزه را بیش از پیش فراهم کنیم.

دکتر عشقی از توجه به بخش خصوصی به عنوان یکی از سیاست ها و اولویت های بورس ایران در این دوره نام برد و گفت: تامین مالی برای بخش خصوصی و کمک به تولید و اشتغال از اهداف ما در این دوره است.

ادامه دارد