ظرفیت راه‌اندازی باشگاه راگبی شرق کشور را داریم



/خراسان رضوی امیر یساقی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزش راگبی در استان، این ظرفیت را داریم که مرکزیت این رشته در شرق کشور باشیم و باشگاهی برای این منظور نیز راه‌اندازی نماییم.

امیر یساقی در گفت‌وگو با در خصوص وضعیت انجمن‌های ورزشی استان اظهار کرد: خراسان رضوی در گذشته یکی از هیات های استانی بسیار فعال بود و مقام‌های اول و چهارم کشور را کسب نمود اما متاسفانه مدتی است در بسیاری از برنامه‌های انجمن‌ها کمرنگ ظاهر شده که عدم حضور در لیگ برتر و نداشتن تیم‌های پایه و توجه به استعدادیابی یکی از مهم‌ترین آن است. دنبال آن هستیم با ورود بخش خصوصی و حمایت اسپانسرها از تیم‌ها، گام‌های محکم‌تری برای رشد و تقویت هیات انجمن‌های ورزشی برداریم.

رییس هیات معتقد است با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و تدوین آن‌ در ۱۴۰۲، سال پرباری جهت تحقق برنامه‌های موثر پیش رو باشد.

وی افزود: ورزش استان ارتباط خوبی با رسانه‌ها ندارد؛ در صورتی که بهترین یار و یاور ورزش در امر توسعه و پیشرفت می‌تواند رسانه‌ها باشد. تمام تلاش خود را می کنیم همه رسانه‌ها در لحظه‌لحظه فعالیت‌های هیات در کنار ما باشند.  

یساقی گفت: تقبل میزبانی‌های مختلف کشوری، آسیایی و حتی جهانی و استفاده از امکانات سایر ادارت، ارگان‌ها و نهادها و معرفی هر چه بیشتر ورزش‌های مختلف به اقشار مردم هم از دیگر مشکلات ورزش استان است. ما در این هیات تمام تلاش خود را برای استعدادیابی و شناخت انجمن‌های ناشناخته هیات به اقشار جامعه خواهیم کرد.    

انتهای پیام