صنعاء: تحرکات آمریکا را رصد می‌کنیم/ مرحله سوم حملات برای اسرائیل سخت خواهد بود



فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن اعلام کرد تنها کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند، هدف حمله نیروهای مسلح یمن قرار خواهند گرفت.

به گزارش ، در میانه تشدید حملات ارتش یمن علیه منافع رژیم صهیونیستی، سرتیپ «محمد القادری» فرمانده دفاع ساحلی یمن شامگاه جمعه و با اشاره به هدف قرار گرفتن کشتی «آلانیا» در غرب جزیره «حنیش» در دریای سرخ، اعلام کرد عملیات‌ها علیه کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی هستند و به هشدارها پاسخ ندهند، ادامه خواهد یافت.

ارتش یمن طی ۲ روز گذشته سه کشتی را در دریای سرخ هدف گرفته و این اقداما باعث شده شرکت «مرسک» به عنوان بزرگترین شرکت کشتی‌رانی جهان، انتقال بار در این منطقه را متوقف کند.

القادری که با شبکه المسیره گفت‌وگو می‌کرد همچنین گفت مواجهه با این کشتی با هدف جلوگیری از عبور آن‌ها به سمت بنادر اسرائیلی بوده و برخورد با آن‌ها در عملیات‌های گذشته با هدف بازدارندگی و نه غرق‌کردن کشتی‌ها صورت گرفته است.

این مقام نظامی یمن تاکید کرد نیروهای مسلح این کشور تسلیحات مناسب برای غرق‌کردن این کشتی‌ها را در اختیار دارند.

القادری همچنین به تل‌آویو هشدار داد «اگر حملات علیه غزه را متوقف نکند، مرحله سومی هم وجود خواهد داشت که برای اسرائیل سخت خواهد بود».

فرمانده دفاع ساحلی یمن همچنین در واکنش به تهدیدات آمریکا، تاکید کرد این لفاظی‌ها آن‌ها را نمی‌ترساند و آن‌ها آماده مقابله با هر تجاوزی علیه یمن هستند.

او در پایان گفت ارتش یمن تحرکات آمریکایی‌ها در دریای سرخ و خلیج عدن را رصد می‌کند و همچنین تاکید کرد نیروهای مسلح این کشور تنها کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و یا کشتی‌هایی که عازم بنادر این رژیم هستند را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام



منبع