رونمایی از خودروی آتش‌نشانی شهرداری نهاوند با اعتبار ۴ میلیاردی



/همدان شهردار نهاوند گفت: با پیگیری های انجام شده از یک سال گذشته یک خودروی آتش نشانی با هزینه چهار میلیارد تومان با حمایت نماینده و کمک‌های استاندار همدان برای شهرداری نهاوند فراهم شده است.

مجید یوسفی‌نوید یکشنبه ۸ مرداد در آیین رونمایی از خودروی آتش‌نشانی شهرداری نهاوند، اظهار کرد: ۸۰ درصد هزینه این خودروی به‌روز و مجهز را وزارت کشور و ۲۰ درصد از محل درآمدهای شهرداری نهاوند تأمین شده است.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌های این خودرو و به‌روز بودن تجهیزات آن‌، خدمات‌دهی در معابر کم‌عرض شهری و همچنین سایر نقاط شهرستان هم امکان‌پذیر خواهد بود.

به گفته یوسفی‌نوید، از سال گذشته چندین خودرو با تجهیزات و به‌روز به ناوگان خدمات شهری شهرداری نهاوند افزوده شده است.

شهردار نهاوند تأکید کرد: یک دستگاه آمبولانس وقفی نیز با هزینه خانواده مرحوم “حاج نصرت الله شهبازی” به باغ بهشت نهاوند اهدا شده است که به‌زودی به ناوگان خودرویی این واحد ملحق خواهد شد.

نماینده نهاوند در مجلس هم در این آیین از انجام قرارداد ۱۵ میلیاردی برای عملیات روکش آسفالت شهرهای نهاوند و فیروزان توسط وزارت راه خبر داد.

فرماندار نهاوند هم گفت: تجهیزات بال قدرت مدیریت شهری است که با اتحاد شورا و شهرداری نهاوند این روند با کیفیت پیش می‌رود و حمایت استاندار برای تأمین ۱۰ خودوری آتش‌نشانی برای شهرداری‌ها منجر به تقویت کیفیت خدمات شهری خواهد شد.

انتهای پیام