خدمات دهی ۵۰۰۰ خادم یار سمنانی به زوار رضوی در تعطیلات پایانی صفر



/سمنان استاندار سمنان از خدمات دهی ۵۰۰۰ خادم یار سمنانی به زوار رضوی در ایام تعطیلات پایانی صفر خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر ۲۲شهریور در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر به‌ مسافران و زائران امام‌ هشتم(ع) و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در محل سالن‌ جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان اظهار کرد: تامین‌ امنیت،‌ رفاه و آسایش مسافران و زائران امام‌ هشتم(ع) در ایام تعطیلات پایان ماه صفر در راه های استان، اولویت جدی و اصلی مسئولان استان است.

وی گفت: یکنواختی جاده و خستگی و خواب آلودگی رانندگان‌ از مولفه های اصلی واژگونی وسایل نقلیه در راه های استان است که اقدامات در راستای مدیریت و ساماندهی این مهم به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای مدیریت امور مرتبط با سلامت و امنیت مسافران، در اکثر روستاهای در مسیر راه های اصلی استان نسبت به حضور چراغ گردان و همچنین برقراری موکب جهت پذیرایی، اسکان و استراحت اقدام شده است.

هاشمی افزود: همراه‌سراها در جوار بیمارستان‌های استان برای خدمت رسانی به همراهان مسافرانی که دچار حادثه می شود، به حالت‌ آماده باش کامل درآمده و برای پذیرایی از این افراد در دسترس است.

استاندار سمنان تصریح کرد: تامین روشنایی و خدمات به زائران در پارک‌ها و بوستان‌ها،‌ بهسازی و ساماندهی مجتمع‌های خدماتی بین راهی،‌ افتتاح و بهره برداری از دو مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده ای، نظارت بر بازار و سوپر مارکت های بین‌راهی، استقرار کشیک جرثقیل و نانوایی و تعمیرگاه در سطح استان از جمله اقدامات در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران امام‌هشتم(ع) است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰۰۰ نفر خادم یار استان سمنان در بحث اطلاع رسانی و خدمت رسانی به مسافران و زائران‌ امام هشتم(ع)در سطح راه های مسیر اصلی استان در حال حاضر مشغول فعالیت هستند.

استاندار سمنان در پایان گفت: سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر از راه های استان عبور خواهند کرد که به همین‌واسطه و در راستای خدمت رسانی مطلوب، استان سمنان نیازمند یک‌ نگاه و رویکرد ملی در بحث اعتبارات و اقدامات است.

انتهای پیام