برگزاری نشست استاندار آذربایجان شرقی با مجمع نمایندگان استان در مجلس



/آذربایجان شرقی در نشست امروز مالک رحیمی، استاندار آذربایجان شرقی امروز با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسائل مهم این خطه بررسی و درباره راهکارهای هم افزایی برای تحقق برنامه‌های توسعه آن تبادل نظر شد.

مالک رحمتی قبل از استقرار در استانداری آذربایجان شرقی و در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان استان حاضر شد و به دغدغه‌ها و دیدگاه‌های آنان گوش فرا داد.

در همین حال نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به دیدار روز جاری استاندار جدید آذربایجان شرقی با مجمع نمایندگان استان اشاره و بیان کرد: روحیه تعاملی مناسبی بین نمایندگان استان و استاندار جدید وجود دارد.  

علی علیزاده افزود: استاندار جدید آذربایجان شرقی در این دیدار نمایندگان استان را بهترین امین و مشاور برای خودش دانست و تک‌تک نمایندگان نیز دیدگاه‌ها و برخی مشکلات نیازمند چاره‌اندیشی را با وی در میان گذاشتند.   

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی همچنین به حضور سیدمحمد حسینی، معاون امور پارلمانی رییس‌جمهور در این جلسه هم اشاره و بیان کرد: وی نیز در ارتباط با شیوه انتخاب استاندار جدید به نمایندگان استان توضیح دادند.  

علیزاده که اکنون رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی است، ادامه داد: این استان با ۱۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی، پس از تهران بیشترین تعداد نمایندگان را داراست و همین تعداد قابل توجه، ظرفیت مناسبی برای توسعه منطقه به شمار می‌رود.  

وی افزود: سوابق مدیریتی استاندار جدید در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی نیز ظرفیت دیگری برای توسعه روزافزون استان به شمار می‌رود و با تجمیع این دو ظرفیت، چشم‌انداز مناسبی پیش‌روی استان قرار می‌گیرد.  

وی بیان کرد: تعامل و هماهنگی کامل بین مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی و استاندار جدید، لازمه توسعه روزافزون استان محسوب می‌شود.

 مالک رحمتی روز گذشته و با موافقت هیأت دولت به ‌عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی انتخاب شد.  

استاندار جدید آذربایجان شرقی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری از دانشگاه امام صادق (ع) و متولد دهه ۱۳۶۰ است و از ۱۳ تیر سال جاری، ریاست سازمان خصوصی‌سازی و مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی را بر عهده داشت.

به گزارش به نقل روابط عمومی استاندار آذربایجان شرقی، قائم مقامی آستان قدس، مدیرعاملی سازمان اقتصادی رضوی، عضویت در هیات امنا و ریاست بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس و عضویت هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور از دیگر سوابق و مسئولیت‌های «رحمتی» است.

انتهای پیام 



منبع