با هرگونه ناهنجاری اجتماعی، به نحو مقتضی برخورد می‌شود



/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان این که با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت شئونات اسلامی به نحو مقتضی برخورد می‌شود، گفت: اماکن تجاری و مراکز خرید و فروش چنانچه طبق مقررات در فعالیت خود، عمل نکنند، پلمب خواهند شد.

صادق جعفری چگنی در بازدید از مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های عزاداری مناطق مختلف اهواز، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری محرم و صفر، هدف از این بازدیدها را نظارت بر حقوق عامه در این ایام برشمرد و گفت: نظم و انضباط در برگزاری مراسم عزاداری، توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پذیرایی از عزاداران حسینی و همکاری با ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهور در برقراری امنیت، کنترل ترافیک و سهولت در تردد خودروها، از جمله مواردی است که انتظار می‌رود در این ایام از سوی هیات‌های عزاداری و شهروندان رعایت شود.

به گزارش به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا در سراسر استان خوزستان، از مسئولان هیات‌های عزاداری و تکایا خواست که از نصب هرگونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان یا کندی عبور و مرور می‌شود، اجتناب کنند.

جعفری چگنی از دسته‌های عزاداری خواست که در رعایت نظم و انضباط در تردد و برگزاری مراسم، همکاری لازم با فراجا داشته باشند.

وی با هشدار به اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی، گفت: دستگاه قضایی با مخلان نظم قاطعانه برخورد می‌کند و مجازات لازم در خصوص این افراد اعمال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز با بیان این که با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت شئونات اسلامی به نحو مقتضی برخورد می‌شود، تصریح کرد: اماکن تجاری و مراکز خرید و فروش چنانچه طبق مقررات در فعالیت خود، عمل نکنند، پلمب خواهند شد.

جعفری چگنی گفت: اجازه هیچ‌گونه ناامنی در فضای روانی جامعه را نمی‌دهیم و در تحقق عدالت و تامین امنیت پایدار نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

انتهای پیام