بارش سیل‌آسا و آبگرفتگی معابر شهری در فاریاب/هیچ محور مواصلاتی مسدود نیست



/کرمان فرماندار فاریاب بارش‌های عصر ۲۵ آبان ماه را بی سابقه اعلام کرد که با آبگرفتگی معابر شهری و برخی صنوف و منازل به همراه بوده است.

یوسف میرشکاری در گفت‌وگو با با اشاره به بارش‌های عصر امروز در فاریاب اظهار کرد: پیروی هشدارهای هواشناسی و اطلاعیه ستاد مدیریت بحران، آمادگی لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی داشتیم لذا دستگاه‌های امدادرسان، هلال احمر و همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش بودند.

وی از آبگرفتگی معابر شهری خبر داد که در اثر بارش‌های سیل آسا بخشی از خیابان‌ها، کوچه‌ها، صنوف و حیاط منازل مسکونی دچار آبگرفتگی شده و افزود: فقط دو باب منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شدند و همچنین با توجه به اینکه حیاط منازل مسکونی متأثر از بارش‌ها دچار آبگرفتگی شدند لذا تردد و ایاب و ذهاب کمی با مشکل به همراه است.

فرماندار فاریاب همچنین آبگرفتگی واحدهای صنفی را نیز از خسارات بارش‌های امروز عنوان کرد که هم اکنون در حال کمک به آنها هستند.

میرشکاری از شدت بارش‌های اخیر نسبت به هفته‌های گذشته نیز به عنوان مهمترین عامل ایجاد خسارت عنوان کرد و گفت: خسارات نبست به بخش‌های مختلف را طی ۷۲ ساعت آینده بر اساس نظر کارشناسان اعلام خواهیم کرد.

میرشکاری از باز بودن همه محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان فاریاب خبرداد که تا کنون هیچ مشکلی در تردد عمومی به وجود نیامده است.

وی خسارت به بخش کشاورزی را مستلزم بررسی‌های کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی دانست که به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام



منبع