استاندار خراسان رضوی: تا این لحظه مشارکت مردم در انتخابات خوب بوده است



/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: در بازدیدهای بنده از شعب اخذ رای در سطح شهر مشهد، حضور مردمی در این شعب به خوبی به چشم می‌خورد.

یعقوب‌علی نظری امروز ۱۱ اسفندماه در ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی در خصوص کم‌وکیف انتخابات امروز در سطح استان، اظهار کرد: با توجه به بارندگی و رحمت الهی بدیهی است که ما هم باید پیش‌بینی‌ها و آمادگی‌های بیشتری را به خصوص در مناطق کوهستانی و برف‌گیر داشته باشیم.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه مسائل و مشکلات و فراز و ‌نشیب‌ها در همان ساعات اولیه آغاز انتخابات بیش از حدود ۹۷ درصد صندوق‌ها و شعب ما به صورت زنده ارتباط‌گیری کرده و آمادگی اخذ رای مردم را پیدا کردند و تنها تعداد اندکی شعب سیار ما در ساعات اولیه آغاز انتخابات به مقاصد خود نرسیده بودند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه شعب ما به صورت کامل و جامع آماده هستند تا با مراجعه مردم عزیز اخذ رای داشته باشند، خاطر نشان کرد: در بازدیدهای بنده از شعب اخذ رای در سطح شهر مشهد، حضور مردمی در این شعب به خوبی به چشم می‌خورد. علاوه‌ بر آن مسئولین اجرایی شعب فعال بوده و با علاقه و اعتقاد در حال اخذ رای مردم هستند.

نظری با اشاره به بازدید از ستاد انتخاباتی مشهد، خاطرنشان کرد: با شور و شوق همه مشغول فعالیت هستند تا حماسه مهمی را رقم بزنند.

وی در ادامه و در جمع خبرنگاران گفت: مصرف انرژی به خوبی توسط مردم در حال مدیریت است و ما شاهد حداقل حوادث و همچنین رعایت میزان مصرف گاز بوده‌ایم.

انتهای پیام



منبع