اخذ مجوز ماده ۲۳ ایجاد بیمارستان دوم شهرستان دلفان



/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد بیمارستان دوم شهرستان دلفان تأکید کرد.

دکتر یحیی ابراهیمی عصر امروز چهارم خردادماه در جریان بازدید دکتر رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت از مرکز جامع سلامت شهری شهید رجایی دلفان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول سه سال اخیر انقلاب عظیمی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از پنج مرکز بهداشتی درمانی افتتاح شده و یا در حال احداث است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مرکز ستاد تجمیع شبکه، گفت: با دستور دکتر رحیمی معاون وزیر و پیگیری‌های دکتر ساکی هم تأمین اعتبار و هم در سامانه ثبت و به پیمانکار واگذار شدند.

ابراهیمی بیان کرد: این مرکز ستاد تجمیع شبکه، پروژه‌ عظیمی است که در توسعه شهرستان می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شهرستان دلفان پیشرفته‌ترین تجهیزات نظیر MRI، ICU، CCU و توسعه بخش‌های بیمارستانی را داشتیم، افزود: این درحالی‌که عمق محرومیت در شهرستان زیاد است و تعداد تخت‌ها نسبت به تعداد جمعیت نصف نرم کشوری است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار داریم مقدمات کار ایجاد بیمارستان دوم شهرستان دلفان به کمک رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجموعه وزارت بهداشت که انجام و به سازمان برنامه ابلاغ شده با پیگیری‌های معاون توسعه وزارت بهداشت مجوز ماده ۲۳ آن اخذ و در ردیف بودجه ۱۴۰۲ گنجانده شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۵ خانه بهداشت و چهار مرکز بهداشتی درمانی (هفت‌چشمه، روستای گاوکش، کاظم‌آباد و شهر برخوردار) در شهرستان دلفان تأمین اعتبار شده و در حال احداث و یا عقد قرارداد با پیمانکار است.

انتهای پیام