آماده باش ۲۰ اکیپ عملیاتی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در پی ورود سامانه بارشی



/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به بارش برف و باران ۲۰ اکیپ شرکت برق این استان در آماده باش کامل هستند.

جمال معتمدی‌زاده یکشنبه شب در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از اکیپ‌های عملیاتی شرکت برق استان که در آماده باش قرار دارند،افزود: با توجه به بحران بارش برفی که داشتیم و حجم کار بالایی که وجود داشت از اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق فارس و چهارمحال و بختیاری در یاسوج کمک گرفتیم و سه دستگاه خودرو بالابر از استان‌های همجوار تا پایان بارش‌ها با شرکت استان همکاری خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با سازماندهی صورت گرفته به نظر می‌آید دیگر نیازی به حضور اکیپ‌های بیشتری نباشد.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این استان تجهیزات بالابر امکانات کمتری داریم اما در شرایط فعلی این کمبود پوشش داده شده است، امیدواریم در شرایط فعلی، با آمادگی همکاران ما، شاهد هیچ گونه قطعی ماندگاری در سطح شهرستان بویراحمد نباشیم.

معتمدی زاده تصریح کرد: ۸ بالابر و ۵ جرثقیل و ۴۰ نفر نیز در قالب ۲۰ اکیپ برق‌کار در شهرستان بویراحمد حضور دارند و در آماده باش کامل هستند.

وی عنوان کرد: هم اکنون تمام درخت‌هایی که به نظر می‌آمد مشکلی برای شبکه برق ایجاد می‌کند، هرس شدند.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خواهش ما از شهروندان اینست که اگر قطعی برق به وجود آمد اندکی صبر و تحمل کنند، چون در هر حال ما در اسرع وقت برای وصل شدن برق مراجعه می‌کنیم، مراجعه‌های مکرر مردم تنها موجب کُند انجام شدن کارها می‌شود.

انتهای پیام