۳ روش سالم و خوشمزه برای استفاده از گل کلم (این برنج گل کلم نیست!) – بله! تغذیه، y



در هر وبلاگ غذایی یا مجله آشپزی جستجو کنید، مطمئناً دستور العملی برای برنج گل کلم، پوسته پیتزای گل کلم یا پوره «سیب زمینی» گل کلم پیدا خواهید کرد. بروکلی آنقدر سبزی همه کاره است که مجله تایم کلم بروکلی را «سبزیجات جدید» نامید و نیویورک تایمز اخیراً در مورد «افزایش سبزیجات» نوشت.

از آنجایی که افراد بیشتری به دنبال روش‌های غذایی وگان، بدون گلوتن، کم کربوهیدرات یا سازگار با محیط زیست هستند، گل کلم یک انتخاب پر از مواد مغذی است! سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای شما مفید هستند، از جمله پتاسیم، ویتامین C، ویتامین B6، ویتامین K، اسید فولیک و فیبر غذایی. در واقع، هر فنجان گل کلم تقریباً تمام ویتامین C مورد نیاز بزرگسالان را در یک روز تامین می کند!

شما (مثل من!) ممکن است در واقع از کلم بروکلی به طرق مختلف لذت ببرید – به عنوان گل کلم بوداده، سرخ کردنی سریع یا بخشی از سالاد، یا خام با یک دیپ خوشمزه مانند هوموس یا گواکامول. همچنین ممکن است دستور العمل های جدید بروکلی مانند برنج گل کلم، پوره گل کلم یا پوسته پیتزای گل کلم را امتحان کرده باشید. روش های تهیه گل کلم نامحدود به نظر می رسد!

به همین دلیل است که من با دوستانم در Foxy Produce همکاری کردم تا ۳ روش مغذی دیگر را برای گفتن “بله” به اشتراک بگذارم. برای لذت بردن بیشتر از کلم بروکلی. کلم بروکلی را می توان برای تقویت تغذیه در اسموتی های خود، برای تهیه «استیک» گل کلم و برای تهیه خرده تاکو گل کلم استفاده کرد. می بینی چقدر ساده است!

سریعترین رژیم لاغری