چه چیزی آب نبات را سالم می کند؟ – آره! تغذیه، y


یک دسر سالم، دسری است که طعم، بافت و عطر مورد علاقه شما را ارائه دهد.

شیرین و ترش، گرم و گرم، غنی و شور.. وقتی نوبت به دسر می رسد چه طعم هایی را میل می کنید؟ آیا چیزی نرم یا مایع، چیزی چسبناک، لقمه ترد یا بافت جویدنی را ترجیح می دهید؟ آیا بوی شیرینی را دوست دارید؟ سالم ترین دسرها برای شما دسرهایی هستند که طعم ها، بافت ها و عطرهایی را که دوست دارید ارائه می دهند. اگر دسر شما حواس شما را برآورده نمی کند، احتمالاً تجربه غذا خوردن را ناکام خواهید گذاشت.

یک دسر سالم چیزی که واقعا می خواهید را برآورده می کند.

آیا آب نبات در دست یک چیز است واقعا میخوای? اگر چنین است، ممکن است یک حرکت سالم برای لذت بردن باشد. اما اگر نه، بهتر است از آن صرف نظر کنید. اگر آنچه واقعاً به دنبال آن هستید تسکین استرس، انرژی اضافی برای کاهش خواب‌آلودگی یا مقابله عاطفی برای مهار استرس است، ممکن است غذا چیزی را که به دنبالش هستید فراهم کند یا ندهد. آیا از زمانی که شخص دیگری آن را درست کرده یا به دلیل رایگان بودن آن در اتاق استراحت در محل کار، مجبور به خوردن آب نبات هستید؟ یادت باشه”چرا“در پس انتخاب خود – آیا دسر می خورید تا هوس های غذایی درونی خود را برآورده کنید یا به دلایل دیگر؟ این بدان معنا نیست که هرگز نمی توانید بعد از یک روز پر استرس از بستنی لذت ببرید – فقط به این معنی است که باید فکر کنید و بپذیرید که قصد دارید چیست؟ واقعا هست

دسرهای سالم دسرهایی هستند که میل می شوند.

سریع گرفته نمی شود. از مصرف بی احتیاطی جلوی مبل یا سریع داخل ماشین خودداری کنید. برای تناسب با قبض «سلامتی» در کتاب من، دسری است که به آرامی خورده می‌شود، مکث می‌کند تا طعم واقعی آن را بچشد، و دسری است که هر لقمه‌ای در آن مزه‌ای خوشمزه دارد.

دسرهای سالم حاوی موادی هستند که برای شما بهتر است.

از آنجایی که “سلامت” به معنای سلامتی برای ذهن و روح (همه موارد بالا، بله) و سالم برای بدن است، به عنوان یک متخصص تغذیه معتبر، اگر به این موضوع اشاره نکنم که دسر سالم شامل مواد مغذی نیز می شود، نادیده خواهم گرفت. . دیدن دسرهایی که با مواد غذایی کامل مانند سبزیجات و میوه‌ها درست می‌شوند، وقتی از غلات کامل به جای آرد تصفیه‌شده استفاده می‌کنند، وقتی از غذاهای پرفیبر مانند لوبیا استفاده می‌کنند، وقتی حاوی مغزها یا دانه‌ها هستند، وقتی روغن‌های سالم ارائه می‌دهند، لذت بخش است. و هنگامی که آنها فاقد مواد تشکیل دهنده هستند، شیرین کننده های مصنوعی، رنگ ها و طعم دهنده ها. همچنین وقتی می بینم قند اضافه شده کاهش می یابد و با جایگزین های غذایی کامل (مانند خرما یا سایر میوه ها) جایگزین می شود، هیجان زده می شوم. اما من همچنین امیدوارم که الگوی معمول غذا خوردن شما اکثراً این گزینه‌ها را به هر حال ارائه می‌دهد، و جایی برای یک خوراکی اضافی در اینجا و آنجا باقی می‌گذارد که اگر دوست دارید، ممکن است به اندازه کافی مواد مغذی نباشد.

سریعترین رژیم لاغری